Jste zde

Mějte pod kontrolou vývoj své a konkurenční nabídky díky vlastním diagnostikám v Bidding Foxu

Nástroj již nějakou dobu ukrývá možnost nastavení vlastních detekcí. Díky této šikovné vychytávce můžete sledovat cokoliv, co je pro váš e-shop stěžejní. Když si nastavíte upozornění do e-mailu a Mergada, budete o všech výkyvech okamžitě informováni. Jak na to? Projděte si náš návod.

Na co vás Lišák upozorní

Víte, jak se mění počet položek, které prodáváte levněji nebo dráž než konkurent? Nebo u kolika produktů nabízí druhý e-shop dárek a dopravu zdarma? Pomocí vlastní diagnostiky můžete kontrolovat stav své inzerce bez nutnosti ručního hledání a zadávání. S Bidding Foxem vše zautomatizujete a ušetříte spoustu času. Přečtěte si jednotlivé kroky, jak diagnostiku nastavíte a pusťte se do toho. 

Tím výčet možností, které vlastní diagnostika nabízí, nekončí. Pohlídáte si například sortiment, který má vysoké PNO nebo má více než desítky prokliků a žádné objednávky

Jak si vytvoříte vlastní diagnostiku

Vše si ukážeme na konkrétním případu: Na produktové kartě máme konkurenta XY a chceme sledovat, u kolika produktů je na vyšší pozici v biddingu. Pojďme si shrnout, jak budeme při nastavení postupovat.   

  1. Na stránce Produkty v kartě Konkurence zadáme e-shop, u kterého chceme počet produktů sledovat. V poli Společné produkty vybereme možnost Vyšší pozice v biddingu a takový výběr uložíme
    výběr produktů
    Výběr produktů. 
  2. Přejdeme na stránku Diagnostika a klikneme na Přidat metriku.
    přidání metriky
    Přidání vlastní metriky.
  3. Zvolíme uložený filtr.  
  4. Jakmile se objeví nová detekce v seznamu Vlastních diagnostik, upravíme její sledování. Nejdříve vybereme, jestli chceme sledovat růst nebo pokles počtu položek
  5. Následně zadáme, že chceme být upozorněni při zvýšení počtu o 10 produktů.
    Lišák vám dává na výběr několik variant, které může sledovat.

    Absolutní změna produktů: Udává hranici, která rozděluje vyhovující a nevyhovující stav. Jakmile dojde k jejímu překročení, dojde vám upozornění. Pokud stav zůstává nad zvoleným číslem, neposílají se výstrahy znovu. 

    Relativní změna položek: Na základě vašich žádostí na podpoře jsme tuto možnost rozšířili a nabízí tak nově dvě varianty. Pomůže vám, pokud:

    • potřebujete hlídat relativní změnu v procentech, např. o 10 %,
    • nebo chcete dostávat zprávy při každém zvýšení o x položek, např. o 10 produktů. 
    možnosti události v Bidding Foxu
    Možnosti události.
  6. Doplníme název události, její závažnost a popis tak, jako vidíte na obrázku. Tyto údaje pak přijdou společně s upozorněním. 
  7. Zadáme, kam nám má Lišák dát vědět. Máme na výběr do e-mailu nebo Mergada.
    vytvoření události v Bidding Foxu
    Vytvoření události v Bidding Foxu.
  8. V posledním kroku si nakonfigurujeme text a barvičky grafu. Pokud je nastavíme, záznam události se pak bude ukazovat ve všech grafech v aplikaci. To využijete zpětně při diagnostice, například když budete zkoumat v inzerci nějaký výkyv. 
    Záznam události v grafu
    Záznam události v grafu.

     

Chybí vám nějaká diagnostika v předchystaných detekcích? Vytvořte si vlastní podle našeho návodu. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně nastavení, dejte nám vědět. Budeme rádi, když se do komentářů podělíte s ostatními, co kontroluje Bidding Fox právě vám. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Průvodce biddingem
Jednou z variant, jak zviditelnit svůj e-shopový sortiment, je bidding. Ve čtvrtém díle si představíme jeho dostupné možnosti. Dozvíte se, na jakém principu funguje a jaké klady či zápory jednotlivé typy nabízí. Na závěr jsme si pro vás nachystali radu od specialisty na zbožové srovnávače.
Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.