Jste zde

Zkontrolujte, jestli mají vaše produkty v biddingu prokliky

Do biddingu investujete čas a peníze s vidinou toho, že se vám zvýší počet objednávek a s ním i obrat. Ani bidování ale nemusí být zaručeným způsobem, který vždy vyjde. Bidding Fox vás umí upozornit na produkty, které splňují cíle strategie, ale nejsou u nich žádné prokliky. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace. 

Bidding Fox kontroluje výkyvy ve standardním chování vašich produktů. Upozorní vás na nárůst nebo pokles prokliků, soutěž s dalším automatem, clickfraud, ovlivňování ceny za proklik mimo aplikaci a další. Jedním z nich je i validátor produktů, které jsou v biddingu, ale nejsou u nich zaznamenány žádné prokliky. 

Produkty bez prokliků

Výpis produktů, u kterých Bidding Fox našel tuto chybu najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory
 

Výpis produktů v kartě Validátory

Pokud máte produkty, které nemají prokliky, je nezbytné je zkontrolovat. Podívejte se na srovnávač a porovnejte vaši nabídku s konkurencí. 

Zkontrolujte, jestli máte: 

  • správně vložené logo e-shopu
  • stejnou nebo podobnou cenu, jako konkurence,
  • dodací doba není delší než u ostatních, 
  • konkurence nenabízí dopravu zdarma, dárek, atd.

Jestli máte vše nastavené správně a nabídka je podobná nebo stejná jako konkurenční, bude důvod ještě jiný. Je třeba ho vypátrat a pracovat na jeho odstranění.

Nastavte si upozornění 

V aplikaci si nastavte e-mailovou notifikaci, která vám přijde vždy, když u tohoto validátoru dojde ke změně. Návod na její nastavení najdete v tomto článku. 

Na podstránce Diagnostika najdete spoustu velmi cenných informací, které vám pomůžou s nastavováním a optimalizací biddingu. Dozvíte se, jak nastavit vlastní metriky pro diagnostiku nebo zapisovat události. Přečtěte si o ní víc. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.