Jste zde

Zkontrolujte, jestli mají vaše produkty v biddingu prokliky

Do biddingu investujete čas a peníze s vidinou toho, že se vám zvýší počet objednávek a s ním i obrat. Ani bidování ale nemusí být zaručeným způsobem, který vždy vyjde. Bidding Fox vás umí upozornit na produkty, které splňují cíle strategie, ale nejsou u nich žádné prokliky. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace. 

Bidding Fox kontroluje výkyvy ve standardním chování vašich produktů. Upozorní vás na nárůst nebo pokles prokliků, soutěž s dalším automatem, clickfraud, ovlivňování ceny za proklik mimo aplikaci a další. Jedním z nich je i validátor produktů, které jsou v biddingu, ale nejsou u nich zaznamenány žádné prokliky. 

Produkty bez prokliků

Výpis produktů, u kterých Bidding Fox našel tuto chybu najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory
 

Výpis produktů v kartě Validátory

Pokud máte produkty, které nemají prokliky, je nezbytné je zkontrolovat. Podívejte se na srovnávač a porovnejte vaši nabídku s konkurencí. 

Zkontrolujte, jestli máte: 

  • správně vložené logo e-shopu
  • stejnou nebo podobnou cenu, jako konkurence,
  • dodací doba není delší než u ostatních, 
  • konkurence nenabízí dopravu zdarma, dárek, atd.

Jestli máte vše nastavené správně a nabídka je podobná nebo stejná jako konkurenční, bude důvod ještě jiný. Je třeba ho vypátrat a pracovat na jeho odstranění.

Nastavte si upozornění 

V aplikaci si nastavte e-mailovou notifikaci, která vám přijde vždy, když u tohoto validátoru dojde ke změně. Návod na její nastavení najdete v tomto článku. 

Na podstránce Diagnostika najdete spoustu velmi cenných informací, které vám pomůžou s nastavováním a optimalizací biddingu. Dozvíte se, jak nastavit vlastní metriky pro diagnostiku nebo zapisovat události. Přečtěte si o ní víc. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.