Jste zde

Poraďte si s nastavením vlastních metrik pro diagnostiku jako profesionál

Součástí Bidding Foxu je komplexní Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Zjistíte tak například, kolik máte spárovaných produktů nebo kolik z nich dosáhlo maximálního CPC. Pokud vám v diagnostice chybí něco, co pravidelně kontrolujete, máme řešení - nastavte si vlastní metriky. Pojďme si ukázat, jak na to.

Výhodou vlastních metrik je automatická kontrola stavu inzerce na Heurece bez nutnosti manuálního sledování grafů či dat. Chcete si zkontrolovat počet nespárovaných produktů? Bidding Fox to udělá za vás. Pro nastavení vlastních ukazatelů se budeme pohybovat na podstránce Produkty a Diagnostika.

Nastavení na podstránce Produkty

Nejdříve si vyberte, které produkty chcete zobrazit. Možnosti jsou prakticky neomezené a jednotlivé filtry mezi sebou můžete kombinovat. Jak přesně v aplikaci funguje filtrování? Mezi našimi videonávody najdete rovnou dvě videa, které se věnují základním možnostem filtrování a infoboxu v Diagnostice.

Nespárované produkty nejsou zařazené v žádné produktové kartě. Nelze u nich využít bidding a zobrazují se ve vyhledávání za spárovanými produkty. Takové produkty je třeba zkontrolovat a nechat je spárovat.

Jako příklad si ukážeme práci s nespárovanými produkty:

Filtrovanie nespárovaných produktov.
Filtrovanie nespárovaných produktov.

Filtr nezapomeňte uložit a pojmenovat např. Nespárované produkty.

Chcete sledovat už vytvořený výběr produktů? Díky nové funkci Bidding Foxu můžete upravit již aktivní filtr, vyřadit některé produkty nebo je nahradit novými. 

Jak na nastavení vlastní diagnostiky

  • Na podstránce Diagnostika přejdeme na kartu Vlastní.
  • Zvolíme Režim úprav a přidejte metriku.
  • Vybereme z nastavených strategií a uložených filtrů.
  • Přidáme vytvořený filtr Nespárované produkty a změny uložíme. Vlastních metrik přidejte kolik potřebujete.
Vlastní diagnostika
Vlastní diagnostika

Poté co si přidáte diagnostiku, chvíli počkejte, než se načtou data. Následně si můžete nastavit sledování metrik.

Nastavení sledování metrik.
Nastavení sledování metrik.

Nastavení upozornění

U jednotlivých boxů můžete nastavit, aby vás Bidding Fox upozornil, když dojde k nárůstu nebo poklesu.

V tomto konkrétním případě jsme zvolili upozornění při nárůstu na 15 produktů. Filtr jsme pojmenovali, vybrali závažnost, možnost, zda chceme upozornění na e-mail, nebo do Mergada a možnost zobrazení v grafu událostí.

Díky možnosti posílání e-mailu se vždy o problému dozvíte včas a nemusíte neustále kontrolovat grafy v aplikaci.

Box s informacemi o těchto produktech najdete v kartě Vlastní a nárůst se bude propisovat do událostí. Poskládejte si sem další boxy, ve kterých budete sledovat metriky a které vás opravdu zajímají. Najdete zde tak všechny informace, které jsou důležité pro správu vaší inzerce. 

Zajímá vás, zda máte nastavený bidding správně? Zkontrolujte stav vaší nabídky na srovnávači Heureka pomocí bezplatného Bidding Auditu. Ve výsledku dostanete cenná data a tipy, jakým směrem se vydat při práci s inzercí.

Komentáře

Tohle je velice mocné. Uživateli rozšiřuje možnosti velmi podrobné diagnostiky včetně toho o změnách vlastních signálů být obratem informován na e-mail.

Co je vtipné, tak marketingoví specialisté si jen obtížně představují příklady použití. A že jich je :-) Ostatně to můžete vyzkoušet na sobě. Kolik příkladů využití sledování vlastního diadnostického signálu vymyslíte?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.