Jak nastavíte vlastní metriky pro diagnostiku

Součástí Bidding Foxu je obsáhlá Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Víte, kolik máte spárovaných produktů, kolik z nich dosáhlo maximálního CPC a mnoho dalších informací. Chybí vám v diagnostice něco, co pravidelně kontrolujete? Můžete si nastavit svoje vlastní metriky. Pojďme se společně podívat, jak na to.

Pro nastavení vlastních ukazatelů se budeme pohybovat na podstránce Produkty a Diagnostika.

Nastavení na podstránce Produkty

Vybereme, které produkty chceme vidět. Možnosti jsou prakticky neomezené, jednotlivé filtry mezi sebou můžete kombinovat. Podívejte se, jak filtrování v aplikaci funguje. Na blogu najdete tři videa, první se věnuje základním možnostem filtrování, druhé filtrování podle biddingu a třetí ručnímu biddingu.

Jako příklad si ukážeme: Nespárované produkty

Nespárované produkty nejsou zařazené v žádné produktové kartě. Nelze u nich využít bidding a zobrazují se ve fulltextovém vyhledávání za spárovanými produkty. Takové produkty je třeba zkontrolovat a nechat je spárovat.
Filtrování nespárovaných produktů

Filtr uložíme a pojmenujeme ho, např. Nespárované produkty.

Nastavení na podstránce Diagnostika

Na podstránce Diagnostika přejdeme na kartu Vlastní. Zvolíme Režim úprav a přidejte metriku. Vybereme z nastavených strategií a uložených filtrů. Přidáme vytvořený filtr Nespárované produkty a změny uložíme. Vlastních metrik přidejte kolik potřebujete.

Vlastní diagnostika
Přidání vlastní metriky do Bidding Foxu

Nastavení upozornění

U jednotlivých boxů můžete nastavit, aby vás Bidding Fox upozornil, když dojde k nárůstu nebo poklesu.

V našem případě zvolíme upozornění při nárůstu na 15 produktů. Pojmenujeme, vybereme závažnost, jestli chceme upozornění na e-mail nebo do Mergada a možnost zobrazení v grafu událostí.

Díky možnosti posílání e-mailu se vždy o problému dozvíte včas a nemusíte neustále kontrolovat grafy v aplikaci.
Nastavení upozornění

Máme nastaveno. Box s informacemi o těchto produktech najdete v kartě Vlastní a nárůst se bude propisovat do událostí. Poskládejte si sem další boxy, ve kterých budete sledovat metriky, které vás opravdu zajímají. Budete tu mít všechny informace, které jsou důležité pro správu vaší inzerce a nastavíte si je přímo na míru.

Sledujete nějaké vlastní metriky v Bidding Foxu? Podělte se s námi o vaše zkušenosti a napište nám je do fóra.

Komentáře

Tohle je velice mocné. Uživateli rozšiřuje možnosti velmi podrobné diagnostiky včetně toho o změnách vlastních signálů být obratem informován na e-mail.

Co je vtipné, tak marketingoví specialisté si jen obtížně představují příklady použití. A že jich je :-) Ostatně to můžete vyzkoušet na sobě. Kolik příkladů využití sledování vlastního diadnostického signálu vymyslíte?

Přidat komentář

Další články

Novinky v Bidding Foxu - upravené filtrování a diagnostika u strategií
Máme pro vás opět několik novinek, které vám pomůžou v biddování na srovnávačích zboží. Minulý měsíc jsme do aplikace přidali možnost kombinovat různé vyhledávací dotazy při filtrování. Podstránku Produkty jsme ještě o trošku vylepšili a přidali pár nových funkcí. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat.
Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop
Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?