Jste zde

Jaká data hledat v Přehledu o výkonu a nákladech

Víte, co obsahuje Přehled o výkonu a nákladech od Heureky a jaká data byste si měli hlídat?

V našem seriálu článků o reportech na Heurece se postupně věnujeme každému z nich. Dnes se podíváme na Přehled o výkonu a nákladech.

Reporty na Heurece

Co je Přehled o výkonu a nákladech

V tomto přehledu najdete informace o všech produktech, i těch které ve vašem feedu už nemusí být propsané. Generuje se 1x denně přes noc a obsahuje data za posledních 90 dní, kdy 1 řádek odpovídá 1 produktu. Posledních 30 dní se může měnit, protože dochází k dodatečnému zápisu konverzí. 
Dostupný je všem e-shopům zdarma. Najdete ho v administraci Heureky v záložce Datové přehledy a je ve formátu CSV. Historicky nejsou ukládané, k dispozici máte vždy posledních 90 dní. 

Ukázka z reportu - informace o zdroji prokliku
Ukázka z reportu - informace o zdroji prokliku

Co přehled obsahuje

  • Datum prokliku, 
  • zdroj prokliku (odkud uživatel na e-shop přišel - detail produktu, fulltextové vyhledávání),
  • celkový počet prokliků na nabídku, 
  • počet prokliků, náklady, objednávky a obrat z biddovaných a nebiddovaných pozic, 
  • celkové náklady, 
  • celkový počet objednávek, 
  • celkový obrat, 
  • a další

Jak si dopočítat další základní metriky

Podle potřeby si budete muset některé metriky dopočítat.

Jak dopočítat základní metriky
Jak dopočítat základní metriky / Heureka

Co v něm můžete kontrolovat?

Díky datům, která v něm najdete, můžete kontrolovat efektivitu vaší inzerce. Srovnejte, jestli máte větší návštěvnost e-shopu z biddovaných nebo nebiddovaných pozic. Jaké máte náklady na bidding a kolik objednávek z inzerce přichází. Na základě těchto informací můžete upravit strategie nebo vytvořit úplně nové. 

Přichází k vám zákazníci víc z nebiddovaných pozic? 

Porovnejte si produkty, které máte v biddingu a které ne. U těch, které zákazníci kupují i když nejsou v biddingu stojí za to uvažovat, jestli nebude dobré je nechat zobrazit na prvních pozicích. Jejich prodej tím můžete ještě zvýšit. 

Máte vysoké náklady na bidding a málo objednávek z něj?

Zamyslete se nad vaší strategií, je možné že máte v biddingu produkty, které se neprodávají a zbytečně za ně utrácíte. Je lepší podpořit ty, ze kterých máte zisk.

Jak s Přehledem o výkonu a nákladech pracujete vy?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Lišáci na ShopCampu
Tento rok jsme byli partnerem e-commerce konference ShopCamp. Jsme rádi, že jsme se mohli účastnit akce, na které se potkávají e-shopaři a odborníci z celé republiky. ShopCamp se letos konal 2. 9...
Srpnové lišácké novinky
Letní prázdniny jsou u konce a nastal čas sepsat důležité e-commerce události za uplynulý měsíc. V lišácké dílně jsme pro vás připravili zajímavý obsah, jehož součástí je například rozhovor o...
Proč je Mergado Keychain potřebný pro správné fungování Bidding Foxu
Víte, jaké kroky je potřeba udělat, než zapnete naši aplikaci? Díky Mergado Keychain stáhne náš Lišák ze zbožáků potřebná data a připraví pro vás statistiky a analytiku. Podívejte se, k čemu...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.