Jste zde

Jaká data hledat v Přehledu o výkonu a nákladech

Víte, co obsahuje Přehled o výkonu a nákladech od Heureky a jaká data byste si měli hlídat?

V našem seriálu článků o reportech na Heurece se postupně věnujeme každému z nich. Dnes se podíváme na Přehled o výkonu a nákladech.

Reporty na Heurece

Co je Přehled o výkonu a nákladech

V tomto přehledu najdete informace o všech produktech, i těch které ve vašem feedu už nemusí být propsané. Generuje se 1x denně přes noc a obsahuje data za posledních 90 dní, kdy 1 řádek odpovídá 1 produktu. Posledních 30 dní se může měnit, protože dochází k dodatečnému zápisu konverzí. 
Dostupný je všem e-shopům zdarma. Najdete ho v administraci Heureky v záložce Datové přehledy a je ve formátu CSV. Historicky nejsou ukládané, k dispozici máte vždy posledních 90 dní. 

Ukázka z reportu - informace o zdroji prokliku
Ukázka z reportu - informace o zdroji prokliku

Co přehled obsahuje

  • Datum prokliku, 
  • zdroj prokliku (odkud uživatel na e-shop přišel - detail produktu, fulltextové vyhledávání),
  • celkový počet prokliků na nabídku, 
  • počet prokliků, náklady, objednávky a obrat z biddovaných a nebiddovaných pozic, 
  • celkové náklady, 
  • celkový počet objednávek, 
  • celkový obrat, 
  • a další

Jak si dopočítat další základní metriky

Podle potřeby si budete muset některé metriky dopočítat.

Jak dopočítat základní metriky
Jak dopočítat základní metriky / Heureka

Co v něm můžete kontrolovat?

Díky datům, která v něm najdete, můžete kontrolovat efektivitu vaší inzerce. Srovnejte, jestli máte větší návštěvnost e-shopu z biddovaných nebo nebiddovaných pozic. Jaké máte náklady na bidding a kolik objednávek z inzerce přichází. Na základě těchto informací můžete upravit strategie nebo vytvořit úplně nové. 

Přichází k vám zákazníci víc z nebiddovaných pozic? 

Porovnejte si produkty, které máte v biddingu a které ne. U těch, které zákazníci kupují i když nejsou v biddingu stojí za to uvažovat, jestli nebude dobré je nechat zobrazit na prvních pozicích. Jejich prodej tím můžete ještě zvýšit. 

Máte vysoké náklady na bidding a málo objednávek z něj?

Zamyslete se nad vaší strategií, je možné že máte v biddingu produkty, které se neprodávají a zbytečně za ně utrácíte. Je lepší podpořit ty, ze kterých máte zisk.

Jak s Přehledem o výkonu a nákladech pracujete vy?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.