Jste zde

Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí, II. část

Na podstránce Konkurence najdete nespočet informací, které vám ušetří čas při monitoringu konkurence a najdete na ní aktuální čísla hezky pohromadě. Podívejte se, kde najdete podrobný přehled o cenách, době dodání atd.

V prvním článku o reportu konkurence jsme si představili jeho základní funkce a informace, které v něm najdete. V tomto vám ukážeme, jak pracovat s podrobnými přehledy a daty na podstránce Produkty. 

Podrobné informace o konkurenčních e-shopech

Zvolte možnost zobrazit podrobnosti. Výpis obchodů se rozšíří a vy uvidíte průměrné hodnoty a počty produktů u jednotlivých polí.
 

Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence
Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence

Z počtu produktů se můžete prokliknout na detailní popis zboží, které sem spadá.

Ukázka počtu produktů
Ukázka počtu produktů

Dostanete se na podstránku Produkty, kde můžete dál vyhledávat a filtrovat. V tabulce vidíte srovnání vašeho e-shopu a pěti dalších. Pokud máte vybrané obchody, které sledujete, zobrazí se vám tady právě ty. 
 

Ukázka výpisu konkurenčních cen
Ukázka výpisu konkurenčních cen

Filtry se budou upravovat vždy podle toho, odkud se prokliknete. Při prokliku z ceny produktu se zobrazí srovnání vás a pěti dalších e-shopů podle ceny. Zeleně budou označeny ty, které jsou levnější než vaše, červeně ty dražší a bez podbarvení stejně drahé.

Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu
Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu

Na podstránce Produkty můžete dál vyhledávat tak, jak jste zvyklí a filtry kombinovat.

Máte nápad na nějaké další funkce, které byste v tomto reportu rádi viděli a používali? Napište nám je. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.