Jste zde

Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí, II. část

Na podstránce Konkurence najdete nespočet informací, které vám ušetří čas při monitoringu konkurence a najdete na ní aktuální čísla hezky pohromadě. Podívejte se, kde najdete podrobný přehled o cenách, době dodání atd.

V prvním článku o reportu konkurence jsme si představili jeho základní funkce a informace, které v něm najdete. V tomto vám ukážeme, jak pracovat s podrobnými přehledy a daty na podstránce Produkty. 

Podrobné informace o konkurenčních e-shopech

Zvolte možnost zobrazit podrobnosti. Výpis obchodů se rozšíří a vy uvidíte průměrné hodnoty a počty produktů u jednotlivých polí.
 

Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence
Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence

Z počtu produktů se můžete prokliknout na detailní popis zboží, které sem spadá.

Ukázka počtu produktů
Ukázka počtu produktů

Dostanete se na podstránku Produkty, kde můžete dál vyhledávat a filtrovat. V tabulce vidíte srovnání vašeho e-shopu a pěti dalších. Pokud máte vybrané obchody, které sledujete, zobrazí se vám tady právě ty. 
 

Ukázka výpisu konkurenčních cen
Ukázka výpisu konkurenčních cen

Filtry se budou upravovat vždy podle toho, odkud se prokliknete. Při prokliku z ceny produktu se zobrazí srovnání vás a pěti dalších e-shopů podle ceny. Zeleně budou označeny ty, které jsou levnější než vaše, červeně ty dražší a bez podbarvení stejně drahé.

Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu
Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu

Na podstránce Produkty můžete dál vyhledávat tak, jak jste zvyklí a filtry kombinovat.

Máte nápad na nějaké další funkce, které byste v tomto reportu rádi viděli a používali? Napište nám je. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.