Jste zde

Dostaňte z lišáka jednoduše co nejvíce dat

Exporty ve více formátech, export sledovaných konkurentů a nebo nový vzhled stránky reporty. To všechno obsahoval release z minulého týdne. Rozšiřte si obzory o tom, kam vedou lišákovi krůčky a pracujte s ním co nejefektivněji.

Rozšíření formátů exportů

Není to tak dávno, co jsme vás informovali o tom, že si můžete vygenerovat trvalý odkaz, na kterém budete mít stále aktuální data. Nyní přicházíme s další novinkou – přidali jsme možnost vybrat si formát exportu mezi CSV, XLS a HTML. Kde volbu najdete? Prvním krokem je kliknutí na tlačítko exportu nad tabulkou tak, jak jste zvyklí.

Stáhněte si export
Stáhněte si export

Poté vám vyskočí okno, kde si zvolíte potřebný formát. Formát CSV, který již z aplikace můžete znát, je vhodný pro další strojové zpracování. XLS je ideální pro otevření v MS Excel nebo jiném tabulkovém programu. HTML vám umožní otevření tabulky prostřednictvím webového prohlížeče. Možnost trvalého odkazu či nastavení intervalu zasílání na mail zůstává a zobrazí se vám po volbě formátu.

Zvolte si příslušný formát
Zvolte si příslušný formát

Rozšíření exportů se promítlo i na stránku Produkty, kde nově naleznete tlačítko „Export konkurence“, jenž je umístěno nad tabulkou. Předností této funkce je, že se vám zde zahrnou pouze data všech sledovaných konkurentů. Aby vám aplikace toto tlačítko nabídla, je nutné mít přepnuté zobrazení tabulky na volbu „Konkurence“.

Vyexportujte si data o konkurenci
Vyexportujte si data o konkurenci

Jednoduché sdílení přes URL adresu

Dalším vylepšením, které vám usnadní práci je změna URL adresy při filtrování na stránce Produkty. Co to pro vás přesně znamená? Pojďme si říct ukázku z praxe.
Potřebujete si vyfiltrovat pouze konkrétní sortiment a tento přehled včetně filtrů poté předat kolegovi k dalšímu zpracování. Lišák vám nabízí řešení bez složitého sdílení. Pouze zkopírujete adresu ve webovém prohlížeči a odešlete ji. Ponese si s sebou veškeré naklikané filtry, které jste předschytali a tím máte po starostech.

Reporty v novém kabátě

Poslední věcí kterou bychom vám rádi zmínili je redesign stránky Reporty. Nabídne vám přívětivější uživatelské rozhraní. Jednotlivé slajdy si můžete přiblížit dle potřeby, stáhnout si report do pdf, nastavit si období, za které se vám budou vyplňovat. Zobrazit si výkonostní report či si porovnat období – prostě tak, jak jste zvyklí. Změna vzhledu se nijak nedotkla funkčnosti, nicméně celá stránka se vám teď nabídne v přehlednější podobě.

Nový vzhled reportů
Nový vzhled reportů

Souhrn novinek za poslední dva měsíce představil i Jirka v desátém čísle Bidding Fox live, které naleznete na blogu nebo na našem YT kanále. Lišákovy stopy se budou dále rozšiřovat, proto nás sledujte! Pokud byste uvítali praktické návody ohledně práce s exporty, nahlédněte na Mergado Forum, kde náš náčelník Michal píše své postřehy a pracovní postupy.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.