Jste zde

Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí

Kontrolujete pravidelně, jaké má vaše konkurence ceny produktů, dopravy, dobu dodání a další? A víte, jestli se na trhu neobjevil další e-shop, který prodává stejné zboží, jako vy? Sledování konkurence může být velmi náročné a zdlouhavé. Právě proto jsme do Bidding Foxu přidali novou podstránku, na které všechny tyto informace najdete. O co jde? 

Report konkurence v Bidding Foxu

Na nové podstránce najdete nejdůležitější informace o konkurenčních e-shopech
V základní nabídce je výpis obchodů, které mají v nabídce stejné produkty, jako vy. Lišák porovnává všechny vaše spárované produkty s ostatními v produktových kartách.

U jednotlivých konkurentů vidíte informace:

  • ověřeno zákazníky a počet recenzí,
  • jestli jsou zapojeni do Heureka košíku
  • počet společných produktů
  • srovnání ceny, doby dodání, ceny dopravy, pozice v biddingu a podle ceny 
  • a počtu produktů na TOP pozici.

Výsledky můžete vždy seřadit podle vašich preferencí, stačí vždy kliknout na variantu, kterou chcete.
 

Podstránka konkurence
Podstránka s výpisem konkurenčních e-shopů

Červeně jsou označené produkty, u kterých je na tom konkurence lépe než vy (levnější produkt, lepší dostupnost apod. Zeleně jsou označené ty, kde jste lepší vy.  

Mezi e-shopy si můžete vybrat ty, které chcete sledovat a zařadit do výběru jen ty, které vás zajímají. 
 

Sledované e-shopy ve výpisu konkurence
Sledování konkrétních e-shopů v reportu konkurence

V hlavičce stránky můžete vyhledat konkurenční obchody, podle jejich názvu, pozice, kategorie a výrobce. Zadávat je můžete jednotlivě, nebo vypsat několik možností (použijte k tomu ikonu řádků v pravém rohu. Jednotlivé filtry mezi sebou můžete opět kombinovat. To se hodí, když vás zajímá konkrétní e-shop v jednotlivých kategoriích. 

To jsou základní funkce podstránky Konkurence. Příště vám ukážeme ještě rozšířené, díky kterým získáte ještě lepší přehled a pomůžou vám s cenotvorbou, volbou dodavatelů i biddingem. Report konkurence budeme vylepšovat a přidávat nové funkce. Je něco, co byste v něm rádi viděli? Napište nám.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.