Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí

Kontrolujete pravidelně, jaké má vaše konkurence ceny produktů, dopravy, dobu dodání a další? A víte, jestli se na trhu neobjevil další e-shop, který prodává stejné zboží, jako vy? Sledování konkurence může být velmi náročné a zdlouhavé. Právě proto jsme do Bidding Foxu přidali novou podstránku, na které všechny tyto informace najdete. O co jde? 

Report konkurence v Bidding Foxu

Na nové podstránce najdete nejdůležitější informace o konkurenčních e-shopech
V základní nabídce je výpis obchodů, které mají v nabídce stejné produkty, jako vy. Lišák porovnává všechny vaše spárované produkty s ostatními v produktových kartách.

U jednotlivých konkurentů vidíte informace:

  • ověřeno zákazníky a počet recenzí,
  • jestli jsou zapojeni do Heureka košíku
  • počet společných produktů
  • srovnání ceny, doby dodání, ceny dopravy, pozice v biddingu a podle ceny 
  • a počtu produktů na TOP pozici.

Výsledky můžete vždy seřadit podle vašich preferencí, stačí vždy kliknout na variantu, kterou chcete.
 

Podstránka konkurence
Podstránka s výpisem konkurenčních e-shopů

Červeně jsou označené produkty, u kterých je na tom konkurence lépe než vy (levnější produkt, lepší dostupnost apod. Zeleně jsou označené ty, kde jste lepší vy.  

Mezi e-shopy si můžete vybrat ty, které chcete sledovat a zařadit do výběru jen ty, které vás zajímají. 
 

Sledované e-shopy ve výpisu konkurence
Sledování konkrétních e-shopů v reportu konkurence

V hlavičce stránky můžete vyhledat konkurenční obchody, podle jejich názvu, pozice, kategorie a výrobce. Zadávat je můžete jednotlivě, nebo vypsat několik možností (použijte k tomu ikonu řádků v pravém rohu. Jednotlivé filtry mezi sebou můžete opět kombinovat. To se hodí, když vás zajímá konkrétní e-shop v jednotlivých kategoriích. 

To jsou základní funkce podstránky Konkurence. Příště vám ukážeme ještě rozšířené, díky kterým získáte ještě lepší přehled a pomůžou vám s cenotvorbou, volbou dodavatelů i biddingem. Report konkurence budeme vylepšovat a přidávat nové funkce. Je něco, co byste v něm rádi viděli? Napište nám.
 

Přidat komentář

Další články

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements
Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů
Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události , které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků . Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.