Jste zde

Co dělat, když v Bidding Foxu u Google Analytics 4 vidím “Zatím nestaženo”?

V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU, řešení v Biddingu Foxu).
Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.
 

Bidding Fox - Google Analytics zatím nestaženo
Bidding Fox - Google Analytics zatím nestaženo

Zlobivé lomítko v adresách produktů

Jedním z nejčastějších problémů při párování dat z Google Analytics 4 je situace, kdy adresy produktů ve feedu končí lomítkem, ale vstupní stránky v Google Analytics 4 (GA4) toto poslední lomítko neobsahují.
Ukázka adres

  • Adresa ve feedu: lisackyeshop.cz/super-hrnek/
  • Vstupní stránka z Google Analytics: /super-hrnek

Toto snadno vyřešíte bez zásahu do samotného měření v GA4 přímo v Bidding Foxu (BF). Stačí využít možnost Rozšířené nastavení v GA4 sekci BF -> Nastavení -> Nastavení Google Analytics.

Odstranění lomítka z adresy produktu pro správné párování dat z Google Analytics

Nabývající lomítko odstraníte pomocí regulárního výrazu, který upraví párovací adresu z feedu tak, aby odpovídala vstupní stránce z GA4.

Regulární výraz pro odstranění přebytečného lomítka

Párovací adresu odstraníte pomocí tohoto regulárního výrazu (.+)/ -> $1 

Bidding Fox - regularní výraz pro odstranění přebytečného lomítka
Bidding Fox - regularní výraz pro odstranění přebytečného lomítka

Nejpozději další den v poledne by mělo upozornění o nestažení dat zmizet. Pokud by přetrvávalo, ozvěte se nám.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.