Jste zde

Říjnové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu a ve světě zbožáků

Za uplynulý měsíc měl náš tým plné ruce práce a můžeme tak s vámi sdílet spoustu zajímavého obsahu i vylepšení v aplikacích. Připravili jsme pro vás rozhovor o biddingu i podcast o cenotvorbě, ve kterém si přijdou na své začátečníci i pokročilí. V Pricing Foxu nyní najdete zcela novou stránku Konkurence, která vám pomůže s analýzou e-shopů na stejných produktových kartách. Pro víc podrobností čtěte dál.

Přečtěte si rozhovor o biddingu a poznejte nová vylepšení Bidding Foxu

Přemýšlíte nad biddingem a hledáte zdroj informací? Přečtěte si náš rozhovor s Ondrou Vodehnalem, spoluzakladatelem marketingové agentury FILIPES MEDIA s.r.o.. Pobavili jsme se o základech biddingu, které se budou hodit každému začátečníkovi. Dozvíte se, co je bidding, jaké jsou jeho výhody i jaké jsou trendy v tomto oboru.

Aby bylo biddování s naší aplikací radost, vylepšili jsme ji o několik nových funkcí. Pod drobnohled jsme si tentokrát vzali exporty týkající se konkurence a jejich produktů. Jsou konfigurovatelné a vy si tak můžete zvolit, jaké informace budou obsahovat. U sledování projektu a strategií si zvolíte zdroj, pro který chcete data hlídat, a také si vyberete z více metrik než dosud.

Výběr metrik u sledování projektu a strategií v Bidding Foxu.

Na podpoře se nás občas ptáte, jak nastavit aplikaci tak, aby se data stahovala správně. Proto jsme vám sepsali nejčastější problémy s párováním dat a jejich řešení.

Další článek na blogu se věnuje přednostem Bidding Auditu. Tuto novinku jsme vám představili před půl rokem. Je opravdu komplexní a dává inzerentům spoustu informací o jejich nabídce na srovnávačích. Upozorní například na položky, které je potřeba ihned opravit a dá nápady na vylepšení inzerce. Pokud jste nástroj ještě nevyzkoušeli a zajímá vás víc, přečtěte si článek.

Příklady detekcí Bidding Auditu.

Vyzkoušejte novou stránku Konkurence v Pricing Foxu a poslechněte si podcast o automatické cenotvorbě

V Pricing Foxu se poslední týdny makalo na velkém releasu. Odteď vám Liška dobře poslouží při analýze e-shopů inzerujících na stejných produktových kartách. Nemusíte tak hledat žádného externího pomocníka a máte vše v jedné aplikaci. Ve videu jsme vám představili zcela novou stránku Konkurence. Získáte detailní přehled o svých konkurentech: zda mají Ověřeno zákazníky, Heureka košík, jaké dostávají hodnocení od zákazníků a mnoho dalšího.

Detailní informace o produktech konkurentů najdete na stránce Produkty. Porovnáte svou nabídku s jejich a nebo vyhledáte přesně to, co vás o jejich inzerci zajímá. Zjistíte, na jaké pozici v biddingu nebo dle ceny se jejich sortiment nachází, nebo jaké kategorie a výrobce obsahuje. 

Karta Konkurence v rozšířeném vyhledávání.

Součástí nástroje je i Diagnostika. Zajímá vás, k čemu tato stránka slouží nebo jak s ní správně pracovat? Přečtěte si článek, ve kterém se dozvíte, co Diagnostika nabízí a jaké detekce najdete na první kartě Problémy

Minulý měsíc jste si mohli poslechnout první díly našeho podcastu o cenotvorbě. Zaměřujeme se v něm na doporučení pro začátečníky, ale přidáváme i tipy pro ostřílené inzerenty. V prvním díle se věnujeme základům, výhodám automatického pricingu a doporučením do začátku. V druhém díle se dozvíte, jaké procesy a analýzy by měla mít vaše firma zmáknuté, než se do pricingu pustí. Už nyní připravujeme další díly, ve kterých vás například podrobně seznámíme s naší aplikací Pricing Fox. 

Buďte na srovnávačích v obraze

Inzerentům na Heurece se bude hodit článek o spuštěných kategoriích a plánovaných content změnách v měsíci říjnu. Na Zboží.cz najdete pro tento měsíc také vypsané nové kategorie a parametry. A jelikož se vánoční sezona blíží mílovými kroky, přichází i změny v cenách prokliku:

Doporučujeme si proto zkontrolovat nastavení vašich kampaní, ať vás nepřekvapí přečerpání kreditu nebo podobné nepříjemnosti. 

Jste nováčky a přemýšlíte, jaký srovnávač zboží pro svou inzerci zvolit? Pak vám pomůže  článek od Mergada. Najdete v něm shrnutí, jaké zbožáky český trh nabízí a jaké jsou jejich benefity. Pokud vás láká expanze do zahraničí, také vám poradí, jak napojit svůj feed na tržiště Kaufland.de.

 

Říjnový měsíc byl opravdu nabitý. Pokud vám unikl rozhovor o biddingu nebo podcast o cenotvorbě, podívejte se na ně nyní. Nebo rovnou přejděte do našich aplikací a vyzkoušejte nové funkce. Budeme rádi, když nám dáte vědět, jak se vám s Pricing Foxem i Bidding Foxem pracuje. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.