V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli čas. Ať už vás zajímá Sortiment report, Ověřeno zákazníky nebo jen chcete být v obraze, tento článek je přesně pro vás.
Kampaně Zboží.cz se přejmenovaly a přináší novinky
Kampaně typu Zboží.cz nově Sklik převádí na označení Nákupy. Tento nový název budete vídat v rozhraní Skliku například u filtrů kampaní nebo ve statistických reportech. Ale nemusíte se ničeho obávat, vaše stávající kampaně zůstanou ve stejné podobě i po tomto přejmenování, a to i včetně názvů v Google Analytics. Ještě zmíníme, že název srovnávače Zboží.cz zůstává pro návštěvníky stejný.
Nově se v kampaních typu Nákupy zobrazí provozovna, ve které naleznete informace o stavu dat a případná varování. Díky tomu snadno zjistíte, pokud je něco v nepořádku, aniž byste museli přecházet do administrace Zboží.cz. To ale není všechno. Na změny nebo případné chyby vás nově upozorní zprávy přímo v rozhraní Skliku.
A aby to celé bylo ještě jednodušší, spouští Sklik jednotný login do svého rozhraní i do Zboží.cz. Slibuje tak plynulý přechod mezi těmito dvěma rozhraními. Jak na to? Pokud jste již převedli správu účtu do Skliku, stačí se ještě jednou přihlásit do Zboží.cz a potvrdit propojení účtů. Po tomto sjednocení přístupů se bude správa inzerce, feedu a dalších nastavení řídit pouze prostřednictvím Skliku, což usnadní práci jak vám, tak vašim kolegům a specialistům.
Sortiment report je dostupný všem. Stačí mít PPC režim
S čekáním na certifikát Ověřeno zákazníky je konec. Sortiment report otevírá dveře všem e-shopům s PPC režimem bez ohledu na certifikaci.
Ověřeno zákazníky má nový systém dotazníků
Novinka v rámci programu Ověřeno zákazníky přináší změnu ve způsobu zasílání dotazníků spokojenosti. Dotazník se totiž rozdělí na dvě samostatné části: jednu zaměřenou na hodnocení obchodu a druhou na hodnocení produktu.
- Dotazník pro hodnocení obchodu bude Heureka i nadále odesílat podle aktuálních nastavení obchodu. To znamená buď standardně po 6 dnech nebo zpožděně na základě doby dodání uvedené v dostupnostním feedu.
- Zásadní změnou je, že dotazník na produkt bude odeslán až po 14 dnech od odeslání dotazníku na obchod. Tento nový způsob odesílání má za cíl zajistit, že zákazníci stihnou produkt vyzkoušet, než poskytnou samotné hodnocení. Dotazník pro hodnocení produktu je odeslán v případě, že obchod posílá společně s informací o objednávce i identifikátor produktu ITEM_ID.
Heureka zároveň bude i nadále kontrolovat četnost objednávek daného zákazníka, aby předešla nadměrnému zasílání dotazníků v krátkém časovém období. Pokud obchod neodesílá ITEM_ID, změna se nijak neprojeví na současné logice rozesílání dotazníků.
Heureka a GPSR elementy
Nově můžete zasílat Heurece údaje o kontaktu na výrobce prostřednictvím XML feedu v rámci GPSR elementů. Tyto nové elementy, MANUFACTURER_POSTAL_ADDRESS
a MANUFACTURER_ELECTRONIC_ADDRESS
, zatím nejsou povinné a nebudou se nikde zobrazovat.
Získejte cenné tipy pro váš e-shop od Heureky
Na závěr máme tip pro majitele menších e-shopů. Specialista Adam Funiok si spolu s Heurekou připravili webinář, který vám detailně ukáže možnosti porovnávače. Pokud jste dosud tápali při práci s PNO nebo placenou návštěvností, pusťte si záznam z webináře. Teorii vyměnil Adam za řadu příkladů z praxe a podělil se o své osvědčené triky.
Chtěli byste si biddování usnadnit? Aktivujte si aplikaci Bidding Fox na 30 dní ZDARMA.
Přidat komentář