Jste zde

Ruční bidding v Bidding Foxu

Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to ovlivnilo spoustu dalších produktů. K ručnímu biddingu přibyly ještě dva filtry- nastavený a aktivní. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Filtr nastavený

Zobrazí produkty, které mají v ručním biddingu nastavenou hodnotu.

Filtr aktivní

Zobrazí produkty, u kterých došlo k přebiddování a ruční bidding je aktivní.

U jednorázového ručního biddování tedy produkty nejdříve uvidíte při filtrování nastaveného biddingu, po přebiddování v aktivním a po dalším přebiddování produkt v ručním biddingu už nebude

U trvalého ručního biddování bude produkt ve filtru nastavený a po přebiddování aktivní a stále nastavený. V okamžik, kdy pomine situace, kdy jste chtěli ruční bidding používat, ho musíte opět manuálně v aplikaci vypnout

Kdy je ruční bidding nastavený a kdy aktivní 

Využíváte v aplikaci ruční bidding? 
 

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.