Jste zde

Ruční bidding v Bidding Foxu

Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to ovlivnilo spoustu dalších produktů. K ručnímu biddingu přibyly ještě dva filtry- nastavený a aktivní. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Filtr nastavený

Zobrazí produkty, které mají v ručním biddingu nastavenou hodnotu.

Filtr aktivní

Zobrazí produkty, u kterých došlo k přebiddování a ruční bidding je aktivní.

U jednorázového ručního biddování tedy produkty nejdříve uvidíte při filtrování nastaveného biddingu, po přebiddování v aktivním a po dalším přebiddování produkt v ručním biddingu už nebude

U trvalého ručního biddování bude produkt ve filtru nastavený a po přebiddování aktivní a stále nastavený. V okamžik, kdy pomine situace, kdy jste chtěli ruční bidding používat, ho musíte opět manuálně v aplikaci vypnout

Kdy je ruční bidding nastavený a kdy aktivní 

Využíváte v aplikaci ruční bidding? 
 

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.