Jste zde

Ruční bidding v Bidding Foxu

Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to ovlivnilo spoustu dalších produktů. K ručnímu biddingu přibyly ještě dva filtry- nastavený a aktivní. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Filtr nastavený

Zobrazí produkty, které mají v ručním biddingu nastavenou hodnotu.

Filtr aktivní

Zobrazí produkty, u kterých došlo k přebiddování a ruční bidding je aktivní.

U jednorázového ručního biddování tedy produkty nejdříve uvidíte při filtrování nastaveného biddingu, po přebiddování v aktivním a po dalším přebiddování produkt v ručním biddingu už nebude

U trvalého ručního biddování bude produkt ve filtru nastavený a po přebiddování aktivní a stále nastavený. V okamžik, kdy pomine situace, kdy jste chtěli ruční bidding používat, ho musíte opět manuálně v aplikaci vypnout

Kdy je ruční bidding nastavený a kdy aktivní 

Využíváte v aplikaci ruční bidding? 
 

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.