Jste zde

Červnové novinky z Bidding Foxu

Máme nový měsíc a s ním přichází vylepšení v Bidding Foxu. Tentokrát to je automatické zapnutí a vypnutí strategií, ukládání ručního biddingu a úprava nastavení pro párování dat z Google Analytics. Pojďme si to ukázat.

Automatické zapnutí a vypnutí biddingu

Máte strategie, u kterých by se vám hodilo, aby se automaticky spustily a vypnuly? V Bidding Foxu to teď zvládnete na pár kliknutí. Vytvořte novou strategii, nebo vyberte existující, zvolte možnost Automatické zapnutí/vypnutí a začněte. Nastavte den, hodinu a minutu, kdy se má strategie spustit a vypnout s přesností na 15 minut.

Myslete na to, že při přesném nastavování hodiny a minuty se nastavení projeví až po stažení feedu Heurekou a na čase, kdy je feed přegenerovaný. Může se tedy od vašeho nastavení lišit
Vždy počítejte s určitým zpožděním. Jestli je pro vás přesné načasování důležité, nastavte čas spuštění/vypnutí o 2 hodiny dřív.  
17. 6. Den otců: spuštění strategie 16. 6. 22:00, ukončení 17. 6. 22:00 (v případě, že nechcete přesáhnout do dalšího dne)

Nastavení automatického zapnutí a vypnutí strategie v Bidding Foxu.

Nastavení párování z Google Analytics

Setkali jsme se s tím, že jste měli problémy s párováním dat z Google Analytics. Na podstránce Nastavení jsme proto přidali několik možností, jak toto párování nastavit. Můžete odstraňovat část URL, která je za znakem #, odstraňovat UTM parametry, nebo části URL nahrazovat regulárními výrazy.

Nastavení parametrů URL
Nastavení párování dat z Google Analytics

Uložení manuálního biddingu

Ruční bidding je v Bidding Foxu stále novinkou, ale už se mu dostalo vylepšení. Při nastavování jednotlivých produktů nebo jejich výběru nemusíte ukládat každý zvlášť. Na konci každé stránky najdete možnost hromadného uložení.

Hromadné uložení změn v ručním biddingu.

Plánujete časově omezenou akci na vašem e-shopu? Strategii, podle které budete biddovat, si můžete nachystat už teď a ušetřit si nervy před deadlinem.

Vaše návrhy na zlepšení a nové funkce rádi uvidíme na Mergado Foru. Dosahujete díky Bidding Foxu dobrých výsledků na Heurece? Dejte nám vědět a společně připravíme případovku pro inspiraci ostatním.

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.