Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!
1. Zaměřte se na marži
Pro bidding je dobré vybrat především takové produkty, které se prodávají a mají dobrou marži. V opačném případě riskujete, že do biddingu vrazíte peníze, které se vám nevrátí. Produkty s nízkou marží nebo ty, o které není moc zájem, proto raději omezte, případně úplně vyřaďte.
Poslechněte si několik zajímavých tipů od Jany Dzuričkové, jak rozjet inzerci na “zbožácích”. Klikněte a nastražte uši.
2. Buďte hlavně vidět
Nesnažte se být za každou cenu první. Důležité je, abyste byli vidět. První místo s klidem přenechte konkurenci a ušetřený kredit investujte do svých „propadlišť“ – tedy tam, kde jste kvůli ceně opravdu níž.
3. Drahé produkty nechte stranou
Když budete biddovat příliš drahý produkt ve srovnání s konkurencí, budete se jen dívat, jak mizí peníze za proklik a žádné nepřibývají. Zákazníci si totiž o produktu přijdou zjistit informace, ale svou peněženku nechají pak raději polosytou u levnější konkurence. Ideální proto je cenově příliš nevybočovat.

4. Nebiddujte proti konkurenci
Udělejte si jasno v tom, jaké produkty má smysl biddovat. Například ty, které jsou obecně horší kvality nebo jejich cena není konkurenceschopná, nemá smysl strkat na vrchol. Nesnažte se proto konkurenci převálcovat za každou cenu a bojujte proti ní raději s nabídkami, které před ní obstojí.
5. Využívejte procenta z ceny
Aplikace Bidding Fox umožňuje nastavit jako maximální CPC jak celou částku, tak procento z ceny. To využijete zejména při rozsáhlých výběrech produktů (např. výběr na celou kategorii). Sama si pak vezme vždy tu nižší částku z těchto dvou omezení, aby se vám to vyplatilo.

6. Seznamte se s možnostmi
Abyste věděli, co se vám vyplatí, projděte si ceník, ve kterém zjistíte, kde leží startovací čára za bidding pro daný produkt. Zároveň si udělejte audit, ať víte, kde jste konkurenceschopní, a zda jste levnější nebo dražší oproti vaším nejčastějším konkurentům.

7. Mějte přehled o nákladných produktech
Nejjednodušší způsob, jak najít nejnákladnější produkty, je přes aplikaci Bidding Fox, v které vyberete Produkty → Statistiky → Heureka (v případě Heureky) → Seřadit podle nákladů
.

Na produkty, které jsou často proklikávané, tím pádem nákladné, si můžete nastavit vlastní diagnostiku a pravidelně dostávat informace o veškerém dění. Stejně tak je můžete automaticky přidělovat do strategie pro nákladné produkty.
Aplikace Bidding Fox vám ušetří spoustu času, nervů i peněz a biddování pak bude hračka. Vyzkoušejte ji zdarma na 30 dní a běžte na to lišácky. 😊
Přidat komentář