Biding v překladu z angličtiny do češtiny znamená vázání. Často bývá zaměňováno za slovo bidding, které má význam nabídka. S biddingem se pracuje v PPC reklamě na srovnávačích zboží a je to proces nabízení ceny za proklik. Bidding může být automatický nebo manuální a váš e-shop díky němu může získat mnohem větší obrat.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.
Heureka může být vaší zlatou bránou k zákazníkům – pokud ji umíte zkrotit. Připravili jsme pro vás 10 praktických tipů, jak využít Heureku naplno: od správného párování produktů přes chytrý bidding až po recenze, které prodávají.