Jste zde

Vylepšete svou inzerci pomocí bezplatného Bidding Auditu

Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například produkty s dlouhou dostupností i příliš nízkou cenou. Pojďme si jeho přednosti ukázat více do detailu.

S čím Bidding Audit pomůže

Vložit produktový feed do Heureky tak, aby byl bez jediné chybičky, se někdy zdá jako nelehký úkol. Nejen začátečník se mnohdy ztratí v tom, co musí jeho inzerce pro bidding splňovat. V takovém případě je Bidding Audit velkým pomocníkem. Upozorní na položky, které byste měli neprodleně opravit, abyste byli na zbožácích vidět. Dá vám také inspiraci pro další vylepšení vaší inzerce. 

Nástroj není určený jen pro začínající uživatele, ale i pro agentury, které chtějí vytvořit přehledný report pro klienta. Pro vyzkoušení stačí vyplnit jen URL adresu konverzního feedu. Pokud vyplníte všechny požadované informace, získáte více dat k dispozici. Audit je zdarma a nepožaduje žádné přihlášení do systému. 

Co Bidding Audit odhalí

Nástroj je opravdu komplexní a nabízí spoustu informací o vaší inzerci. Rozděluje sortiment do čtyř kategorií

  • V pořádku, 
  • S problémem, 
  • S upozorněním,
  • a S doporučením.
Kategorie Bidding Auditu.

V těchto skupinách jsou umístěny jednotlivé detekce, které vám poradí, co je potřeba u jakých produktů změnit. První kategorií jsou Produkty v pořádku. Zahrnuje sortiment, který můžete bez zádrhelů biddovat, a který obstojí v konkurenci na zbožácích. Dá vám informace, na jakých pozicích se nachází a zda je nebo není v biddingu.

Produkty s problémem

Abyste mohli začít tyto položky biddovat, musíte nejprve odstranit jejich vážné nedostatky. V opačném případě se nebudete na Heurece zobrazovat. 

Na co konkrétně dokáže audit upozornit? 

  • V první řadě to jsou nespárované produkty, u kterých jste zapomněli vyplnit povinný parametr, nebo jste ho vyplnili špatně. 
  • To stejné se vám může stát i u elementu HEUREKA_CPC. V něm například nesmí být vyplněná 0. 
  • Ukáže vám produkty, u kterých nemáte vyplněnou dodací dobu, jednu z podmínek biddingu.
  • Pro spuštění biddingu nesmíte být na produktové kartě sami, ve výpisu se dozvíte, u kterých položek nemáte na kartě žádnou konkurenci.
Příklady detekcí v kategorii Problémy.

Produkty s upozorněním

Díky upozornění předejdete komplikacím s výkonem inzerce. Nechcete utrácet zbytečně peníze za něco, co není potřeba? Biddingový pomocník identifikuje například produkty, u kterých je CPC příliš vysoké vzhledem k ceně sortimentu nebo odhalí sortiment, který má vysoký počet prokliků, ale žádné objednávky

Produkty s doporučením

Chcete v biddingu obsazovat ty nejvyšší příčky? Doporučení jdou ruku v ruce s vašimi ambicemi a jsou posledním krůčkem proto, abyste inzerci dostali na vyšší úroveň. Tato kategorie zahrnuje drobnosti, které vám pomohou vyšperkovat vaši nabídku

Detekce vám například ukážou nabídky, které jsou v biddingu i na TOP pozici s košíkem. Zvažte, zda je nutné být na obou pozicích a ušetřete tak své peníze. Ty vám uspoří i informace, které produkty mají vysoké PNO nebo příliš nízkou cenu

Doporučení v Bidding Auditu.

Pokud chcete zjistit o auditu ještě více informací, přečtěte si jeden z našich podrobných článků, jak Bidding Audit vypadá a z čeho se skládá. Jestliže hledáte vhodný nástroj pro automatický bidding, vyzkoušejte Bidding Fox na 30 dní zdarma. Zahrnuje pokročilé filtrování produktů, jejich diagnostiku, monitoring konkurence a mnoho dalšího. Nabízí vám vše, co potřebujete k biddování inzerce na jednom místě. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.