Jste zde

Snižovat, či nesnižovat CPC po dosažení cíle?

Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Ve videu se dozvíte

  • 0:00 Úvod
  • 0:32 Snižování CPC po dosažení cíle
  • 1:14 NEsnižování CPC po dosažení cíle
  • 1:53 Kdy se vyplatí nesnižovat CPC
  • 2:41 Nastavení max. PNO
  • 2:59 TIP na závěr

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Kdy v biddingu šlápnout na plyn a kdy brzdit? Bidding Fox na Mergado Festu odhalil tipy, jak ušetřit tisíce a neztrácet kredit zbytečně.
Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.