Jste zde

Snižovat, či nesnižovat CPC po dosažení cíle?

Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Ve videu se dozvíte

  • 0:00 Úvod
  • 0:32 Snižování CPC po dosažení cíle
  • 1:14 NEsnižování CPC po dosažení cíle
  • 1:53 Kdy se vyplatí nesnižovat CPC
  • 2:41 Nastavení max. PNO
  • 2:59 TIP na závěr

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

7 tipů jak snížit náklady na bidding
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!
Změny v Ověřeno Zákazníky v roce 2025
Už jste to slyšeli? Heureka změnila odletové řády e-mailů s dotazníky spokojenosti. Přinášíme vám rychlý přehled, jak to teď lítá.
V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.