Jste zde

Problémy, které omezují bidding

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.

Jak na to

Na stránce diagnostika se proklikněte na Problémy.

Podstránka Diagnostiky produktů s problémy

       Problémy 

Abyste mohli biddovat, musí být produkty spárované, musí je nabízet minimálně další 4 e-shopy (s vámi celkem 5) a musí u nich být zapnutý PPC režim. V případě, že není dodržena jedna z těchto podmínek, produkt se do biddingu vůbec nedostane. Když bude v kartě méně než 5 e-shopů nebo nebude zapnutý PPC režim, tak se tam nedostane ani vaše konkurence. V diagnostice vidíte, jaký počet produktů z celého e-shopu nastavení nesplňuje. Produkty si můžete zobrazit přímo v aplikaci nebo je stáhnout do .csv

Co jednotlivé problémy znamenají?

Nespárovaný produkt

Váš produkt není spárovaný s ostatními v detailu produktu, není tedy možné ho biddovat. Jak správně párovat produkty najdete na blogu Heureky

Není zapnutý PPC režim

Produktové karty, ve kterých jsou vaše produkty zařazené, nemusí mít zapnutý PPC režim, i když splňují podmínku, že je v kartě alespoň 5 e-shopů. Jednoduše to znamená, že u nich nelze biddovat a e-shopy se tu zobrazují podle ceny produktu.

Produkt nabízí málo e-shopů

Aby mohl být váš produkt biddovaný, musí být v kartě zařazeny alespoň 4 další e-shopy. Pokud jich není dostatek, produkty jsou nabízeny stejně, jako by nebyl zapnutý PPC režim. 


Na bidding má vliv i cena produktu a délka dodací doby. U těch vždy platí, že by měly odpovídat tomu, jaký je v dané kategorii standard

Tabulka s problémy je doplněna o několik grafů, které znázorňují jakou část z vašich produktů zaujímají ty, které daný problém mají. Produkty můžete exportovat do .csv, vyhledat v Bidding Foxu nebo rovnou udělat výběr v Mergadu. 

Bojujete se spárovaností produktů na Heurece? Občas se stane, že dojde ke změně kategorie a není zachována původní cesta. Proto doporučujeme spárovanost pravidelně kontrolovat. V příštím článku se budeme věnovat varováním v diagnostice.

Chcete se s námi podělit o zkušenosti s Bidding Foxem? Napište nám🦊

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.