Jste zde

Bidding Fox Live #12 - Širší možnosti filtrování i nastavení biddování podle minima kategorie

Ve dvanáctém čísle Bidding Fox Live vám přinášíme shrnutí novinek a událostí z naší lišácké dílny za uplynulé měsíce. Do naší aplikace jsme přidali nastavení MAX_CPC v procentech i biddování podle minima kategorie dle ceníku Heureky. Také jsme se zaměřili na rozšíření možností filtrování produktů. Podívejte se na video, co všechno je v Lišákovi nového a kde to můžete najít.

Obsah:

00:00 Úvod

00:20 Nastavení MAX_CPC v procentech a biddování podle minima kategorie

01:15 Produktové filtry

04:44 Vyřazení produktů z uloženého filtru

05:40 Uložení nového nebo stávajícího filtru

07:08 Heureka záložka v Bidding Foxu

07:41 Nastavení výchozí hodnoty DPH a sloupce v Exportech

09:44 Na co se můžete těšit

11:30 Závěr

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.