Jste zde

Zjistěte víc o své inzerci díky nové stránce Detail strategie

Po delší odmlce přicházíme s novinkou, která vám přehledným způsobem zpřístupní množství užitečných dat. Detail strategie pro vás odteď bude jednou z nejdůležitějších stránek, díky které zkontrolujete nastavení vašich strategií, a nebo rovnou učiníte potřebné změny.

Co všechno se na stránce dozvíte?

  • Detailní přehled nastavené strategie
  • Výběry 
  • Plnění cíle
  • Aktuální statistiky
  • Historie

V detailu nastavené strategie vidíte mnoho důležitých údajů: 

  • počáteční cenu prokliku 
  • maximální cenu prokliku
  • maximální podíl nákladů na obratu, atd.

Pod těmito základními údaji máte možnost prokliknout se na úpravu strategie, a nebo zadat její smazání. Nahoře pak najdete tlačítko na její pozastavení.

Náhled nastavení strategie

Náhled nastavení strategie

Na pravé straně vidíte Výběry, Plnění strategie, které jsou znázorněné v grafu. Také se odsud můžete přepnout do jiných strategií. Pod přehledem nastavení se nachází malý přehled aktuálních statistik.

Ukazatel plnění cíle
Ukazatel plnění cíle

Najdete tu hodnoty:

  • Počet produktů
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prokliky
  • Objednávky
  • Konverzní poměr

Data za předposlední den

Přehled za předchozí den

Některé hodnoty jako Prokliky, Obrat či Náklady jsou prokliknutelné a můžete tak vidět podrobnější informacie. Například po kliknutí na Prokliky se vám rozbalí informace o produktech, které dosahují minimum a maximum prokliků a také malý interaktivní graf.

Detail nákladů za předchozí den

Detail po prokliku nákladů za předchozí den

Grafy a tři zdroje dat

Pro ty, kteří mají rádi grafy, je v prehledných grafech připravený přehled historie za poslední týden, 14 dní a měsíc.

Prokliknout se můžete mezi daty:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Měnit se bude nejen graf, ale i informace ve spodní tabulce. Díky tomuto přehledu snadno zjistíte, jestli vám některý den vypadly produkty oproti bežnému stavu.

Strategie v aplikaci mají ještě jednu novinku. Nově tu také najdete rychlý přehled jejich výsledků přímo na hlavní stránce aplikace. První dva sloupce ukazují, kolik produktů při posledním biddingu spadlo do strategie a kolik je průměrně nastavené CPC. Sloupce Obrat a Prokliky obsahují přehled za posledních 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Ze života biddingového automatu

release Bidding Foxu
Exporty v Bidding Foxu se hodí pro další práci s daty i pro prezentaci klientům. Mnohdy nepotřebujete všechny sloupečky, které export konkurence a export produktů konkurence nabízí. Proto jsme se v...
Rozhovor o biddingu
Vánoční sezona se nezadržitelně blíží a e-shopy začínají bojovat o pozornost svých zákazníků. Bidding je jednou z variant, díky které mohou své produkty na zbožových srovnávačích více zviditelnit a...
Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.