Zjistěte víc o své inzerci díky nové stránce Detail strategie

Po delší odmlce přicházíme s novinkou, která vám přehledným způsobem zpřístupní množství užitečných dat. Detail strategie pro vás odteď bude jednou z nejdůležitějších stránek, díky které zkontrolujete nastavení vašich strategií, a nebo rovnou učiníte potřebné změny.

Co všechno se na stránce dozvíte?

  • Detailní přehled nastavené strategie
  • Výběry 
  • Plnění cíle
  • Aktuální statistiky
  • Historie

V detailu nastavené strategie vidíte mnoho důležitých údajů: 

  • počáteční cenu prokliku 
  • maximální cenu prokliku
  • maximální podíl nákladů na obratu, atd.

Pod těmito základními údaji máte možnost prokliknout se na úpravu strategie, a nebo zadat její smazání. Nahoře pak najdete tlačítko na její pozastavení.

Náhled nastavení strategie

Náhled nastavení strategie

Na pravé straně vidíte Výběry, Plnění strategie, které jsou znázorněné v grafu. Také se odsud můžete přepnout do jiných strategií. Pod přehledem nastavení se nachází malý přehled aktuálních statistik.

Ukazatel plnění cíle

Ukazatel plnění cíle

Najdete tu hodnoty:

  • Počet produktů
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prokliky
  • Objednávky
  • Konverzní poměr

Data za předposlední den

Přehled za předchozí den

Některé hodnoty jako Prokliky, Obrat či Náklady jsou prokliknutelné a můžete tak vidět podrobnější informacie. Například po kliknutí na Prokliky se vám rozbalí informace o produktech, které dosahují minimum a maximum prokliků a také malý interaktivní graf.

Detail nákladů za předchozí den

Detail po prokliku nákladů za předchozí den

Grafy a tři zdroje dat

Pro ty, kteří mají rádi grafy, je v prehledných grafech připravený přehled historie za poslední týden, 14 dní a měsíc.

Prokliknout se můžete mezi daty:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Měnit se bude nejen graf, ale i informace ve spodní tabulce. Díky tomuto přehledu snadno zjistíte, jestli vám některý den vypadly produkty oproti bežnému stavu.

Strategie v aplikaci mají ještě jednu novinku. Nově tu také najdete rychlý přehled jejich výsledků přímo na hlavní stránce aplikace. První dva sloupce ukazují, kolik produktů při posledním biddingu spadlo do strategie a kolik je průměrně nastavené CPC. Sloupce Obrat a Prokliky obsahují přehled za posledních 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Další články

Pokud používáte Bidding Fox, jistě si všímáte, že souvisle pracujeme na jeho vylepšeních. Teď nastal čas si opět říct, co je nového. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou .
V první části jsme si představili změny v diagnostice Bidding Fox. Na tyto změny navazuje sekce Produkty , která také prošla výraznými vylepšeními , jenž si představíme v následujícím článku.