Jste zde

Zjistěte víc o své inzerci díky nové stránce Detail strategie

Po delší odmlce přicházíme s novinkou, která vám přehledným způsobem zpřístupní množství užitečných dat. Detail strategie pro vás odteď bude jednou z nejdůležitějších stránek, díky které zkontrolujete nastavení vašich strategií, a nebo rovnou učiníte potřebné změny.

Co všechno se na stránce dozvíte?

  • Detailní přehled nastavené strategie
  • Výběry 
  • Plnění cíle
  • Aktuální statistiky
  • Historie

V detailu nastavené strategie vidíte mnoho důležitých údajů: 

  • počáteční cenu prokliku 
  • maximální cenu prokliku
  • maximální podíl nákladů na obratu, atd.

Pod těmito základními údaji máte možnost prokliknout se na úpravu strategie, a nebo zadat její smazání. Nahoře pak najdete tlačítko na její pozastavení.

Náhled nastavení strategie

Náhled nastavení strategie

Na pravé straně vidíte Výběry, Plnění strategie, které jsou znázorněné v grafu. Také se odsud můžete přepnout do jiných strategií. Pod přehledem nastavení se nachází malý přehled aktuálních statistik.

Ukazatel plnění cíle
Ukazatel plnění cíle

Najdete tu hodnoty:

  • Počet produktů
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prokliky
  • Objednávky
  • Konverzní poměr

Data za předposlední den

Přehled za předchozí den

Některé hodnoty jako Prokliky, Obrat či Náklady jsou prokliknutelné a můžete tak vidět podrobnější informacie. Například po kliknutí na Prokliky se vám rozbalí informace o produktech, které dosahují minimum a maximum prokliků a také malý interaktivní graf.

Detail nákladů za předchozí den

Detail po prokliku nákladů za předchozí den

Grafy a tři zdroje dat

Pro ty, kteří mají rádi grafy, je v prehledných grafech připravený přehled historie za poslední týden, 14 dní a měsíc.

Prokliknout se můžete mezi daty:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Měnit se bude nejen graf, ale i informace ve spodní tabulce. Díky tomuto přehledu snadno zjistíte, jestli vám některý den vypadly produkty oproti bežnému stavu.

Strategie v aplikaci mají ještě jednu novinku. Nově tu také najdete rychlý přehled jejich výsledků přímo na hlavní stránce aplikace. První dva sloupce ukazují, kolik produktů při posledním biddingu spadlo do strategie a kolik je průměrně nastavené CPC. Sloupce Obrat a Prokliky obsahují přehled za posledních 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Ze života biddingového automatu

Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.
7 tipů jak snížit náklady na bidding
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.