Barcamp je mezinárodní síť otevřených konferencí a workshopů. Zaměřuje se na trendy v internetových aplikacích, designu, technologiích, médiích, reklamě, podnikání a dalších oborech.
Poslední únorovou sobotu se v Českých Budějovicích uskutečnil jihočeský BarCamp. Z Brna vyrazilo plné auto přednášejících, včetně mě. Kromě stovek kilometrů mě čekala také přednáška o biddingu, kterou skrze slidy představuji níže. Předtím ale ještě...
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly