Jste zde

Bidding Fox na Budějckém BarCampu

Poslední únorovou sobotu se v Českých Budějovicích uskutečnil jihočeský BarCamp. Z Brna vyrazilo plné auto přednášejících, včetně mě. Kromě stovek kilometrů mě čekala také přednáška o biddingu, kterou skrze slidy představuji níže. Předtím ale ještě pár slov k akci samotné.

Z přednášek, které jsem viděl, bych chtěl vyzdvihnout Martina Šimečka s jeho "Měníme lidi na smajlíky, pomocí chatbota", který předvedl pěkné demo a vysvětlil řešení bez zbytečných detailů a přitom dostatečně.

Druhou přednáškou, která hodně zaujala, byla improvizace v kooperaci s Vláďou Přichystalem z Besteta, kdy jsme nakonec rozjeli diskuzi napříč sálem na téma "Nejčastější chyby e-shopů". Tuto přednášku měl mít původně Michal Mervart, který ale nedorazil...

Určitě musím zmínit také Michalovu (Michala Janíka) přednášku o Brně, která se vymykala zaměření ostatních přednášek a byla fajn i pro brněnské účastníky.

Díky patří Endis a všem dalším organizátorům za fajn akci.

A teď už slíbená prezentace:

  1. Co je to bidding 
  2. Jakých cílů je s biddingem možné dosáhnout 
  3. Rozdíl mezi Zboží.cz  a Heurekou 
  4. Podmínky pro bidding na Heurece 
  5. Biddingové strategie 
  6. Ukázka co může biddingový automat potřebovat k nasazení

 

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.