Bidding Fox na Budějckém BarCampu

Poslední únorovou sobotu se v Českých Budějovicích uskutečnil jihočeský BarCamp. Z Brna vyrazilo plné auto přednášejících, včetně mě. Kromě stovek kilometrů mě čekala také přednáška o biddingu, kterou skrze slidy představuji níže. Předtím ale ještě pár slov k akci samotné.

Z přednášek, které jsem viděl, bych chtěl vyzdvihnout Martina Šimečka s jeho "Měníme lidi na smajlíky, pomocí chatbota", který předvedl pěkné demo a vysvětlil řešení bez zbytečných detailů a přitom dostatečně.

Druhou přednáškou, která hodně zaujala, byla improvizace v kooperaci s Vláďou Přichystalem z Besteta, kdy jsme nakonec rozjeli diskuzi napříč sálem na téma "Nejčastější chyby e-shopů". Tuto přednášku měl mít původně Michal Mervart, který ale nedorazil...

Určitě musím zmínit také Michalovu (Michala Janíka) přednášku o Brně, která se vymykala zaměření ostatních přednášek a byla fajn i pro brněnské účastníky.

Díky patří Endis a všem dalším organizátorům za fajn akci.

A teď už slíbená prezentace:

  1. Co je to bidding 
  2. Jakých cílů je s biddingem možné dosáhnout 
  3. Rozdíl mezi Zboží.cz  a Heurekou 
  4. Podmínky pro bidding na Heurece 
  5. Biddingové strategie 
  6. Ukázka co může biddingový automat potřebovat k nasazení

 

Další články

Novinky v Bidding Foxu - upravené filtrování a diagnostika u strategií
Máme pro vás opět několik novinek, které vám pomůžou v biddování na srovnávačích zboží. Minulý měsíc jsme do aplikace přidali možnost kombinovat různé vyhledávací dotazy při filtrování. Podstránku Produkty jsme ještě o trošku vylepšili a přidali pár nových funkcí. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat.
Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop
Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?