Jste zde

Bidding Fox News

Srpen je za námi a podzim už pomalu klepe na dveře. V lišácké dílně vznikla nová appka na hlídání kreditů, Heureka má nový ceník prokliků. To nejsou jediné zajímavosti, které se v průběhu uplynulého měsíce staly. Vypíchli jsme pro vás to nejdůležitější, tak jdeme na to.

Lišácká rodina se rozrůstá

Prázdniny se týmu Bidding Fox nijak nedotkly a vypustili do světa zbrusu nový nástroj Bidding Fox Credit. Appka vám nejen ušetří čas, ale budete mít přehled o stavech kreditů ve všech svých e-shopech. A co víc, nemusíte nic neustále kontrolovat, protože se automaticky pošle upozornění, když kredit klesne na vámi nastavený limit. Přečtěte si článek o tom, co všechno tato novinka umí.

Žádná aplikace není pozadu

Vylepšeními prošly i již známé aplikace. Lišák se naučil generovat trvalý odkaz, na kterém si stáhnete vždy aktuální data, protože se dvakrát denně aktualizují. Jestliže byste rádi měli exporty pravidelně v mailu, stačí si to nastavit.
Nezapomněli jsme ani na Bidding Fox Elements. Ty nově dokáží například připojovat další údaje z Heureky. Jak více aktuálních dat využít, nebo jak biddovat TOP produkty kategorie na Heurece, jsme popsali na našem blogu.

Věnovali jsme se i videorubrice Bidding Fox Live. Naleznete zde nové, již deváté číslo, kde vám Jirka přiblíží třeba párování dat podle ITEM_ID. Koukněte na to!

 

Pokud se vám zdá, že nestačíte lišácké pokroky vstřebávat, nezoufejte. Máme pro vás připravené školení, kde se dozvíte vše, co budete potřebovat. Zanedlouho se můžeme potkat i na ShopCampu. Jirka na svém workshopu poradí, jak ušetřit čas ve správě zbožáků a být zároveň v obraze. Ještě zbývají místa, tak neváhejte. Nebo se stavte 19. září na MergadoFest.

 

Heureka spouští nový ceník prokliků

Dozvěděli jsme se také o změnách v ceníku prokliků na Heurece, který začal platit dnem 2. 9. 2019. Ceník má novou, podrobnější strukturu a hlavním cílem je lepší optimalizace inzerce a kampaní pro e-shopy. Kompletní přehled najdete v článku.
Kromě nových cen bychom vás rádi upozornili i na další kroky Heureky – kontroly sekcí, spuštění kategorií, či zrušení dnů dopravy zdarma pro letošní rok.

 

Tímto je náš tradiční měsíční souhrn u konce. Mějte úspěšný start do nového měsíce, hezký začátek byť chladnějšího, ale barevnějšího ročního období a budeme se na vás těšit na některé ze zmíněných akcí.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.