Jste zde

Bidding Fox News

Taky vám měsíce utíkají spíš jako týdny? Nám tedy ano. Ani jsme se pořádně nestačili rozkoukat po PROBIDDINGU a už tu máme červen. Pojďme si ale ještě shrnout, co se v Bidding Foxu během května odehrálo. 

Největší událostí minulého měsíce byla konference PROBIDDING 2019. Celý den se opravdu podařil a my děkujeme všem, kteří byli jeho součástí. Přečtěte si, jak jsme se měli a podívejte se na fotky

Na blogu najdete záznam z přednášky Vládi Trevisana, který se podělil o to, co ho na biddingu sere a co baví. Video s přednáškou Petry Mikuláškové o zapojování klientů do rozhodovacího procesu v inzerci je také online. Ostatní záznamy budou na blogu a našem YouTube kanálu postupně přibývat, tak je nezapomeňte sledovat

Vydali jsme další články, které vám objasní fungování a práci s validátory. Přečtěte si, jak jednoduše zjistíte, jestli mají produkty v biddingu proklikynevypadávají z biddingu nebo zda správně měříte na srovnávači a v Google Analytics. 

V aplikaci jsme upravili a rozšířili možnosti filtrování a do detailu strategie přidali box s diagnostikou. Jak novinky vypadají si přečtěte v článku. 

A co plánujeme v červnu? Kromě vylepšování aplikace a práce na ní, jsme připravili školení - Zvyšte výkonnost inzerce pomocí aplikace Bidding Fox Elements. Na něm se dozvíte, jak s touto aplikací pracovat a využít její potenciál na 100 %. Neváhejte a přihlaste se, workshop proběhne 18. 6. v Brně. Budeme se na vás těšit. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.