Jste zde

Bidding Fox News

Taky vám měsíce utíkají spíš jako týdny? Nám tedy ano. Ani jsme se pořádně nestačili rozkoukat po PROBIDDINGU a už tu máme červen. Pojďme si ale ještě shrnout, co se v Bidding Foxu během května odehrálo. 

Největší událostí minulého měsíce byla konference PROBIDDING 2019. Celý den se opravdu podařil a my děkujeme všem, kteří byli jeho součástí. Přečtěte si, jak jsme se měli a podívejte se na fotky

Na blogu najdete záznam z přednášky Vládi Trevisana, který se podělil o to, co ho na biddingu sere a co baví. Video s přednáškou Petry Mikuláškové o zapojování klientů do rozhodovacího procesu v inzerci je také online. Ostatní záznamy budou na blogu a našem YouTube kanálu postupně přibývat, tak je nezapomeňte sledovat

Vydali jsme další články, které vám objasní fungování a práci s validátory. Přečtěte si, jak jednoduše zjistíte, jestli mají produkty v biddingu proklikynevypadávají z biddingu nebo zda správně měříte na srovnávači a v Google Analytics. 

V aplikaci jsme upravili a rozšířili možnosti filtrování a do detailu strategie přidali box s diagnostikou. Jak novinky vypadají si přečtěte v článku. 

A co plánujeme v červnu? Kromě vylepšování aplikace a práce na ní, jsme připravili školení - Zvyšte výkonnost inzerce pomocí aplikace Bidding Fox Elements. Na něm se dozvíte, jak s touto aplikací pracovat a využít její potenciál na 100 %. Neváhejte a přihlaste se, workshop proběhne 18. 6. v Brně. Budeme se na vás těšit. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.