Jste zde

PROBIDDING 2019 přinesl praktické rady pro práci s biddingem

Minulý týden proběhla konference PROBIDDING 2019, kterou pořádal tým Bidding Fox. V prostorách divadla Buran Teatr se sešla stovka lidí, kteří se zajímají o bidding. Během dne se řečníci podělili o své zkušenosti a postupy, které jim při práci pomáhají. Nebyli jste na konferenci a zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si náš článek.

Ve čtvrtek 16. 5. se od 8:30 v divadle Buran Teatr nezavřely dveře. Během hodiny se sál a kavárna Black Box Cafe naplnily tak, že jsme museli otevřít další část hlediště, aby se všichni pohodlně vešli a mohli sledovat dění na pódiu. Celý den provázela vůně čerstvé kávy, dobrá nálada a diskuze plné inspirace. 

Záznamy přednášek >>

Konference PROBIDDING v kostce

V 9:30 náčelník lišáků Jirka přivítal účastníky konference a předal slovo první přednášející - Šárce Cihlové z agentury Red Media. Šárka mluvila o tom, jak pracuje se segmentací produktů a jak nad celým procesem přemýšlí

Šárka Cihlová - Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů

Na pódiu ji vystřídala Lída Svítálková z Optimia. Ta ve své přednášce ukázala jak postupuje při auditu feedu na Heurece a Zboží.cz. Poukázala na nejčastější problémy, se kterými se setkává. Lída s námi sdílela checklist úkolů, které byste měli jednou za čas u každého klienta/e-shopu projít. 

Ludmila Svitálková - Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží

Po obědě se slova ujal Vláďa Trevisan z Besteta a podělil se s námi o to, jak na něj bidding působí. Jeho přednáška nesla název Co mě na biddingu sere a co baví a shrnul v ní negativa a pozitiva biddingu, se kterými se denně setkává.

Vláďa Trevisan - Co mě na biddingu se*e a co baví

Jako čtvrtá si slovo vzala Petra Mikulášková, která mluvila o problému, se kterým se potýká snad každá agentura nebo freelancer - Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci. Petra má dloholeté zkušenosti se správou zbožáků pro své klienty. Díky tomu, že jedná s různými typy lidí ví, jak na koho tlačit/netlačit, jak informace získat a jak klienta motivovat. 

Petra Mikulášková - Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci

Druhý muž a v pořadí pátý řečník byl Jirka Drážný z agentury Pria. Věnoval se velmi specifickému tématu a to biddingu na srovnávači GLAMI. Ten je známý tím, že je to tak trochu černá díra na peníze a nemá jednoznačnou analytiku. Jirka představil, s jakými strategiemi pracuje, jak se na tento srovnávač dívat z pohledu biddingu a že se bidding vyplatí i tady

Jirka Drážný - Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami

Poslední přednášku si vzala na starost Jana Dzuričková z agentury Unikum. Jana se s námi vrátila zpátky do minulosti ke svým zbožákovým začátkům. Právě ty ji vedly k procesům, které využívá teď. Aplikace bostonské BCG matice a PDCA cyklu jí pomohly optimalizovat práci tak, že dosahuje výborných výsledků v krátkém čase

Jana Dzuričková - Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu zbožákov

Všichni přednášející a účastníci dokázali společně vytvořit výbornou atmosféru, která celý den provázela. My jim touto cestou moc děkujeme. 

        

Jestli jste na konferenci chyběli a jednotlivé přednášky by vás zajímaly. Nezoufejte. Záznamy a prezentace z celého dne budou k dispozici na našem blogu

Komentáře

Za mne velká pochvala organizátorům za výběr místa. Báječná atmosféra, velmi praktická dispozice, bezva paní za barem kavárny se samými dobrotami. Fakt příjemné místo.

Velká gratulace a poděkování spíkrům. Program jste měli připravený báječně. Byla radost vás poslouchat. Děkuji.

Moc děkujeme! :) 
Michle, moc děkujeme za slova chvály. Jsme moc rádi, že se ti konference líbila a už teď se těšíme na další ročník. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.