Jste zde

Bidding Fox hlídá, jestli měříte výkon biddingu

Pro správnou optimalizaci biddingu je nezbytné správně nastavené měření. Někdy se může stát, že měřící kódy vypadnou nebo je u nich jiný problém. Takovou situaci je třeba co nejdříve vyřešit. Může se ale stát, že se o ní dozvíte až zpětně. Bidding Fox výpadky měření hlídá za vás. Podívejte se, kde upozornění najdete. 

Podstránka Diagnostika je velmi obsáhlá, najdete na ní doporučení pro úpravy strategií, varování před neplněním cílů, informace o spárovanosti a validátory. Ty vás informují o nestandardním chování u vašich produktů. 

Upozorní na: 

Výpadek měření prokliků

Bidding Fox u vašich produktů hlídá, jestli nevypadlo měření prokliků v Google Analytics nebo na srovnávači pro který máte aplikaci zapnutou. 
Upozornění najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory
 

Informace o výpadcích měření - žádné produkty, u kterých by byl výpadek zaznamenaný
Informace o výpadcích měření - 1 produkt, u kterého je výpadek zaznamenaný

Pokud v tabulce vidíte nějaké produkty, je třeba je rychle zkontrolovat

Nastavení upozornění na výpadky měření

V Bidding Foxu můžete ke každému boxu z diagnostiky nastavit, že chcete upozornit na změnu, která proběhne. Notifikace vám přijde na e-mail nebo do Mergada. Návod, jak na to si přečtěte v článku. 

Vyzkoušejte, jak Bidding Fox pomůže vašemu e-shopu a zapněte ho na 15 dní zdarma. Nejste si jistí, jestli vám ušetří čas a pomůže vám? Přečtěte si, jak pomohl jednomu z našich uživatelů. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.