Jste zde

Bidding Fox hlídá, jestli měříte výkon biddingu

Pro správnou optimalizaci biddingu je nezbytné správně nastavené měření. Někdy se může stát, že měřící kódy vypadnou nebo je u nich jiný problém. Takovou situaci je třeba co nejdříve vyřešit. Může se ale stát, že se o ní dozvíte až zpětně. Bidding Fox výpadky měření hlídá za vás. Podívejte se, kde upozornění najdete. 

Podstránka Diagnostika je velmi obsáhlá, najdete na ní doporučení pro úpravy strategií, varování před neplněním cílů, informace o spárovanosti a validátory. Ty vás informují o nestandardním chování u vašich produktů. 

Upozorní na: 

Výpadek měření prokliků

Bidding Fox u vašich produktů hlídá, jestli nevypadlo měření prokliků v Google Analytics nebo na srovnávači pro který máte aplikaci zapnutou. 
Upozornění najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory
 

Informace o výpadcích měření - žádné produkty, u kterých by byl výpadek zaznamenaný
Informace o výpadcích měření - 1 produkt, u kterého je výpadek zaznamenaný

Pokud v tabulce vidíte nějaké produkty, je třeba je rychle zkontrolovat

Nastavení upozornění na výpadky měření

V Bidding Foxu můžete ke každému boxu z diagnostiky nastavit, že chcete upozornit na změnu, která proběhne. Notifikace vám přijde na e-mail nebo do Mergada. Návod, jak na to si přečtěte v článku. 

Vyzkoušejte, jak Bidding Fox pomůže vašemu e-shopu a zapněte ho na 15 dní zdarma. Nejste si jistí, jestli vám ušetří čas a pomůže vám? Přečtěte si, jak pomohl jednomu z našich uživatelů. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.