Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Petry Mikuláškové

Na konferenci PROBIDDING 2019 byly opravdu zajímavé přednášky, které účastníkům přinesly inspiraci i motivaci pro další práci. My jsme udělali záznam, abychom se podělili i s těmi, kteří se konference nemohli zúčastnit. 

Přednášku Vládi Trevisana z Besteta, s názvem Co mě na biddingu sere a co baví, jste už jistě viděli. Jestli ne, tak si ji pusťte. Teď bychom se s vámi rádi podělili o velmi přínosnou přednášku od Petry Mikuláškové, která mluvila o tom, jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu. Podívejte se, jak poznáte s jakým typem klienta jednáte, jak s ním máte komunikovat a co si u spolupráce pohlídat. To a ještě víc se dozvíte ve videu. 

Poslechnout si můžete i samostatnou zvukovou stopu této přednášky. 

My za tuto prezentaci moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.