Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Petry Mikuláškové

Na konferenci PROBIDDING 2019 byly opravdu zajímavé přednášky, které účastníkům přinesly inspiraci i motivaci pro další práci. My jsme udělali záznam, abychom se podělili i s těmi, kteří se konference nemohli zúčastnit. 

Přednášku Vládi Trevisana z Besteta, s názvem Co mě na biddingu sere a co baví, jste už jistě viděli. Jestli ne, tak si ji pusťte. Teď bychom se s vámi rádi podělili o velmi přínosnou přednášku od Petry Mikuláškové, která mluvila o tom, jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu. Podívejte se, jak poznáte s jakým typem klienta jednáte, jak s ním máte komunikovat a co si u spolupráce pohlídat. To a ještě víc se dozvíte ve videu. 

Poslechnout si můžete i samostatnou zvukovou stopu této přednášky. 

My za tuto prezentaci moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.