Jste zde

Novinky v Bidding Foxu - upravené filtrování a diagnostika u strategií

Máme pro vás opět několik novinek, které vám pomůžou v biddování na srovnávačích zboží. Minulý měsíc jsme do aplikace přidali možnost kombinovat různé vyhledávací dotazy při filtrování. Podstránku Produkty jsme ještě o trošku vylepšili a přidali pár nových funkcí. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat. 

Podstránka Produkty

Na podstránce Produkty si na první pohled všimnete rozdílu - upravili jsme podobu hlavní nabídky filtrů. Nově vidíte základní filtry a po rozkliknutí rozšířených i další možnosti, na které jste v Bidding Foxu zvyklí - vyhledávání ve feedu, statistikách nebo ručních úpravách. Novinkou je možnost využití zadání vlastního dotazu.

Můžete vyhledávat nejen podle dotazu AND, jako tomu bylo doteď, ale i podle dotazu OR. Okruh vyhledávaných produktů se tedy rozšířil

Můžete vyhledávat např. produkty, které nemají zapnutý PPC režim v kartě nebo produkty, které jsou do 5. místa podle ceny. 
 

Ukázka vlastního vyhledávacího dotazu.

Při vyhledávání vám bude napovídat aplikace.

Našeptávač v aplikaci.

Nebo produkty, které mají v kategorii ve feedu nebo na Heurece slovo parfémy - heureka_category: Parfémy OR categorytext: parfémy.

Detail strategie

Novinku najdete i v detailu strategií. Když na hlavní stránce rozkliknete vybranou strategii, vidíte její statistiky, historii, změny a další. Přidali jsme ještě box se základní diagnostikou, ve kterém zjistíte: 

  • počet produktů, které do strategie spadají, 
  • kolik z nich plní zvolené cíle, 
  • informace o PPC režimu v produktových kartách, 
  • kolik produktů se blíží, nebo přesahuje maximální CPC nebo PNO.
Nový box s diagnostikou strategie. 

Díky těmto informacím budete mít všechno důležité na jedné stránce

I nové možnosti ve filtrování si můžete ukládat, abyste se k nim mohli jednoduše vracet. Jak na to se dozvíte v návodu v tomto článku. Zajímá vás víc informací o tom, jak nastavovat aplikaci? Přečtěte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.