Jste zde

PROBIDDING 2019

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme 1. konferenci o biddingu v České republice - PROBIDDING 2019. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností. Setkáme se 16. 5. 2019 v Impact Hubu v Brně. Na co se můžete těšit a jak se přihlásit?

Proč PROBIDDING 2019

Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Ale inspirace není nikdy dost. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

Konference PROBIDDING je událost, na které se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních.

Kdy a kde

Ve čtvrtek 16. 5. 2019 v Brně od 10:00 do cca 17:00 v Impact Hubu.

Program

Během dne uslyšíte 6 přednášek. Každá bude mít 45 minut s prostorem pro diskuzi. Mezi přednáškami bude dostatek času na kávu a povídání nejen o biddingu. 

Přednášet budou:

Jana Dzuričková, Unikum - brzy doplníme
Jirka Drážný, PRIA SYSTEM, s.r.o. - Jak na strategii, analytiku a optimalizaci Glami
Šárka Cihlová, Red Media, s.r.o. - Segmentace produktů
Petra Mikulášková - Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci
Lída Svitálková, optimio, s.r.o. - Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží
Vláďa Trevisan, Besteto - Co mě na biddingu se*e a co baví

Cena

Konference je ZDARMA. Na událost je třeba se zaregistrovat. Zajistíte si tak židli na sezení.

Novinky a informace sledujte na Facebooku v události PROBIDDING 2019.

Registrace

 

Těšíme se na vás!

 

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Vyhlášení nejlepších Shopů roku 2018 bylo ve znamení folkloru
Heureka ve čtvrtek 14. 3. 2019 pořádala jubilejní 10. vyhlášení nejlepších e-shopů české e-commerce - Shop roku 2018. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový galavečer ve znamení folkloru vypadal a které e-shopy získaly ocenění.
Jak vám Bidding Fox Elements pomůže s DSA kampaněmi
Dynamic search ads jsou jednou z možností využití dynamické reklamy ve vyhledávání Googlu. Podívejte se, jak je využít na podporu produktů s nízkým počtem prokliků, pomocí Bidding Fox Elements .
Report spárovanosti vám pomáhá prodávat
Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte, kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.