Jste zde

PROBIDDING 2019

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme konferenci o biddingu - PROBIDDING. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností.

PROČ PROBIDDING 

Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Ale inspirace není nikdy dost. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

Konference PROBIDDING je událost, na které se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních.

První ročník konference PROBIDDING

První ročník konference PROBIDDING 2019, se konal 16. 5. 2019 v prostorách divadla Buran Teatr a k němu náležící kavárně Black Box Cafe. Během dne jste mohli slyšet 6 přednášek, které se týkaly biddingu. 

Přednášející

Šárka Cihlová, Red Media, s.r.o., Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů
Ludmila Svitálková, Optimio, s.r.o., Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží
Vláďa Trevisan, Besteto, Co mě na biddingu se*e a co baví
Petra Mikulášková, Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci
Jirka Drážný, Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami
Jana Dzuričková, Unikum, Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu zbožákov

Zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si naše shrnutí a podívejte se na záznamy přednášek

CENA

Konference je ZDARMA. Na událost je třeba se zaregistrovat. Zajistíte si tak židli na sezení.
 

Další ročník konference proběhne v roce 2020.

 

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements
Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece
Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry
UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.