Jste zde

Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte? 

Co je click fraud

Click fraud je pojem, který se používá ve spojení s PPC reklamou. Je to označení podvodného proklikávání reklam s úmyslem vyčerpání vašeho kreditu. Peníze na inzerci vám zmizí během chvíle, ale objednávky nemáte témeř žádné. K proklikávání může docházet manuálně, ale i automaticky za použití robota. Srovnávače zboží tento problém řeší a podvodné prokliky moniturují, může se ale stát, že ho neodhalí.

Bidding Fox hlídá podezřelé prokliky

Bidding Fox dokáže odhalit podezřelé chování, které u vašich produktů zaznamená a vypíše je na podstránce Validátory. Můžete si nastavit i upozornění do e-mailu nebo do Mergada

Na podstránce Validátory přejděte k boxu Podezřelé prokliky

  • Vyberte možnosti Sledovat a zvolte Vytvořit událost, pokud vzroste počet produktů. 
  • Abyste měli vždy přehled, zvolte hodnotu 1 (upozorní vás, když se objeví jeden produkt s podvodnými prokliky), závažnost POZOR a nechte si zasílat notifikace na e-mail
Výpis produktů, u kterých Bidding Fox zaznamenal podezřelé prokliky

Díky tomuto nastavení budete mít přehled, jestli se na e-shopu neděje něco co nemá, aniž byste museli kontrolovat diagnostiku

Setkali jste se na vašem e-shopu s click fraudem v biddingu nebo jiné PPC reklamě? Jak jste celou situaci řešili? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

BF News Únor
Máme za sebou druhý měsíc v roce a to znamená, že je čas na další Bidding Fox News. V lišácké noře jsme spustili novou videorubriku, Pricing Fox získal napojení na další e-shopovou platformu a s Mergadem se neztratíte ve světě módy, ani při expanzi do Maďarska. A nejen to. Ohlédněme se společně za únorovými událostmi z e-commerce světa.
Třetí díl
Ve třetím díle vašich nejčastějších otázek z podpory si vezmeme do parády nejasnost týkající se různých výsledků statistik za stejný časový úsek. To, že čísla nesedí, nemusí znamenat, že jde o nesprávná data. Po zhlédnutí nejnovějšího videa v tom budete mít více jasno.
Druhý díl nejčastějších dotazu z podpory
V druhém díle nejčastějších otázek z podpory se společně podíváme na váš další častý problém, kterým jsou nesedící počty produktů napříč biddingovými strategiemi. Čím je tento jev způsobený? Klikněte na video a zjistěte více.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.