Jste zde

Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte? 

Co je click fraud

Click fraud je pojem, který se používá ve spojení s PPC reklamou. Je to označení podvodného proklikávání reklam s úmyslem vyčerpání vašeho kreditu. Peníze na inzerci vám zmizí během chvíle, ale objednávky nemáte témeř žádné. K proklikávání může docházet manuálně, ale i automaticky za použití robota. Srovnávače zboží tento problém řeší a podvodné prokliky moniturují, může se ale stát, že ho neodhalí.

Bidding Fox hlídá podezřelé prokliky

Bidding Fox dokáže odhalit podezřelé chování, které u vašich produktů zaznamená a vypíše je na podstránce Validátory. Můžete si nastavit i upozornění do e-mailu nebo do Mergada

Na podstránce Validátory přejděte k boxu Podezřelé prokliky

  • Vyberte možnosti Sledovat a zvolte Vytvořit událost, pokud vzroste počet produktů. 
  • Abyste měli vždy přehled, zvolte hodnotu 1 (upozorní vás, když se objeví jeden produkt s podvodnými prokliky), závažnost POZOR a nechte si zasílat notifikace na e-mail
Výpis produktů, u kterých Bidding Fox zaznamenal podezřelé prokliky

Díky tomuto nastavení budete mít přehled, jestli se na e-shopu neděje něco co nemá, aniž byste museli kontrolovat diagnostiku

Setkali jste se na vašem e-shopu s click fraudem v biddingu nebo jiné PPC reklamě? Jak jste celou situaci řešili? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.