Jste zde

Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte? 

Co je click fraud

Click fraud je pojem, který se používá ve spojení s PPC reklamou. Je to označení podvodného proklikávání reklam s úmyslem vyčerpání vašeho kreditu. Peníze na inzerci vám zmizí během chvíle, ale objednávky nemáte témeř žádné. K proklikávání může docházet manuálně, ale i automaticky za použití robota. Srovnávače zboží tento problém řeší a podvodné prokliky moniturují, může se ale stát, že ho neodhalí.

Bidding Fox hlídá podezřelé prokliky

Bidding Fox dokáže odhalit podezřelé chování, které u vašich produktů zaznamená a vypíše je na podstránce Validátory. Můžete si nastavit i upozornění do e-mailu nebo do Mergada

Na podstránce Validátory přejděte k boxu Podezřelé prokliky

  • Vyberte možnosti Sledovat a zvolte Vytvořit událost, pokud vzroste počet produktů. 
  • Abyste měli vždy přehled, zvolte hodnotu 1 (upozorní vás, když se objeví jeden produkt s podvodnými prokliky), závažnost POZOR a nechte si zasílat notifikace na e-mail
Výpis produktů, u kterých Bidding Fox zaznamenal podezřelé prokliky

Díky tomuto nastavení budete mít přehled, jestli se na e-shopu neděje něco co nemá, aniž byste museli kontrolovat diagnostiku

Setkali jste se na vašem e-shopu s click fraudem v biddingu nebo jiné PPC reklamě? Jak jste celou situaci řešili? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.