Jste zde

Bidding Fox news

Posbírali jsme novinky, které se týkají Heureky, Zboží.cz a Bidding Foxu a dali vám je hezky dohromady. Přečtěte si je, ať vám nic neunikne. 

  • Platby kartou na Heurece rok od roku rostou. Už je to víc než pětina objednávek. Víc se dozvíte na Heurece
  • Rozjíždí se přípravy na ShopCamp, který bude už 13. září. Už jste se přihlásili a hlasovali pro některou z přednášek? Třeba právě tu o biddingu od Jirky.
  • Heureka má nové datové přehledy. Jsou přehlednější, obsáhlejší a přesnější. Co je v nich nového jsme vám napsali v článku
  • V srpnu budou na Heurece dny dopravy zdarma
  • Jaké kategorie v červnu spustila Heureka a zboží.cz?
  • Zboží na svůj blog zařadilo seriál o tom, jak na zboží.cz. Přečtěte si o tom, jak na registraci, základy xml feedu nebo tagy v něm.   
  • Sklik spolu se Zbožím.cz rozjeli program ověření pro agentury a freelancery. Víc se dozvíte tady
  • Zboží.cz moc dobře ví, že cena dopravy má vliv na rozhodování zákazníků. Proto jim ukáže, kolik stojí ta nejlevnější.
  • A v Bidding Foxu toho v červenci přibylo tolik, že byste se v tom mohli začít ztrácet. Tady máte přehled novinek. 
    • Jak nastavit vlastní diagnostiku si přečtěte v článku na blogu nebo se podívejte na video.
    • V Diagnostice najdete graf, který pracuje s popularitou produktů. 
    • Jak vypadají nové filtry jsme vám ukázali v tomto článku.
    • Že se vám strategie budou nastavovat lépe, když budete znát dostupnost produktů, jsme popisovali tady.
    • V neposlední řadě jsme vylepšili celé filtrování produktů. Jak? To si přečtěte tady.
  • Mimo novinek, které najdete přímo v aplikaci, jsme začali hledat zodpovědné partnery pro Bidding Fox. Jestli vás možnost stát se certifikovaným partnerem láká, neváhejte a přihlaste se.
     

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.