Jste zde

Lepší nastavení strategie biddingu

Červencové vylepšení aplikace přineslo několik novinek. Můžete si nastavit svoji vlastní diagnostiku, kde vidíte to, co vás nejvíce zajímá. Souhrn diagnostiky vidíte v infoboxu, který si taky můžete upravovat. Další novinkou jsou nové filtry v aplikaci. A v neposlední řadě jsme vylepšili nastavování strategií. 

Nastavení strategie 

Další novinku v aplikaci najdete při nastavování strategií. V grafu přehledně vidíte rozložení dostupnosti vašich produktů, napříč celým feedem. Tento graf vám pomůže při nastavování nejvyšší možné dodací doby pro bidding.

Graf zobrazuje dostupnosti pro celý feed, nejen pro konkrétní výběr.
Graf dostupnosti produktů

To je z červencového releasu vše. Máte nějaké nápady, jak vylepšit aplikaci? Napište nám! 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.