Jste zde

Lepší nastavení strategie biddingu

Červencové vylepšení aplikace přineslo několik novinek. Můžete si nastavit svoji vlastní diagnostiku, kde vidíte to, co vás nejvíce zajímá. Souhrn diagnostiky vidíte v infoboxu, který si taky můžete upravovat. Další novinkou jsou nové filtry v aplikaci. A v neposlední řadě jsme vylepšili nastavování strategií. 

Nastavení strategie 

Další novinku v aplikaci najdete při nastavování strategií. V grafu přehledně vidíte rozložení dostupnosti vašich produktů, napříč celým feedem. Tento graf vám pomůže při nastavování nejvyšší možné dodací doby pro bidding.

Graf zobrazuje dostupnosti pro celý feed, nejen pro konkrétní výběr.
Graf dostupnosti produktů

To je z červencového releasu vše. Máte nějaké nápady, jak vylepšit aplikaci? Napište nám! 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.