Jste zde

Vylepšili jsme diagnostiku Bidding Foxu

Nový graf v Analytice aplikace Bidding Fox Vám umožní získat lepší přehled o tom, jaký dopad má na tržby Vašeho e-shopu popularita zboží.

Novinky ze začátku měsíce se týkaly vlastního nastavení diagnostiky, nových možností filtrování produktů a lepšího nastavování strategií.

Ty další najdete znovu v Diagnostice a filtrování. S Bidding Foxem teď budete mít větší přehled o tom, jaký dopad má popularita na tržby vašeho e-shopu.

Popularita produktů

Na podstránce Diagnostika v Doporučeních najdete nový graf, na kterém je zobrazeno 100 nejpopulárnějších produktů v závislosti na počtu prokliků.

Popularita je vyjádřena relativním číslem, které vypočítává Heureka.

Všechna zobrazená data jsou za posledních 30 dní. Graf si můžete dál rozšířit a to o informace o objednávkách, obratu nebo nákladech.

Proč je popularita důležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tím víc by vám měl přinášet prokliků a objednávek. V diagnostice byste největší bubliny měli vidět v pravém horním rohu. Díky grafu snadno zjistíte, jestli nemají některé produkty problémy. Ve feedu můžete mít i produkty s nižší popularitou, které ale mají lepší výsledky. Podívejte se na ně. Co je u nich jinak než u populárnějších? Např. nemají vyplněný dárek, parametry, mají vysokou cenu, apod.?

Popularita produktů v závislosti na počtu prokliků

Je dobré vědět, které produkty ve vašem feedu mají potenciál a měli byste se na ně zaměřit.

Pracujete s popularitou a máte nějaké další nápady, jak bychom ji mohli v aplikaci využít?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.