Jste zde

Vylepšili jsme diagnostiku Bidding Foxu

Nový graf v Analytice aplikace Bidding Fox Vám umožní získat lepší přehled o tom, jaký dopad má na tržby Vašeho e-shopu popularita zboží.

Novinky ze začátku měsíce se týkaly vlastního nastavení diagnostiky, nových možností filtrování produktů a lepšího nastavování strategií.

Ty další najdete znovu v Diagnostice a filtrování. S Bidding Foxem teď budete mít větší přehled o tom, jaký dopad má popularita na tržby vašeho e-shopu.

Popularita produktů

Na podstránce Diagnostika v Doporučeních najdete nový graf, na kterém je zobrazeno 100 nejpopulárnějších produktů v závislosti na počtu prokliků.

Popularita je vyjádřena relativním číslem, které vypočítává Heureka.

Všechna zobrazená data jsou za posledních 30 dní. Graf si můžete dál rozšířit a to o informace o objednávkách, obratu nebo nákladech.

Proč je popularita důležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tím víc by vám měl přinášet prokliků a objednávek. V diagnostice byste největší bubliny měli vidět v pravém horním rohu. Díky grafu snadno zjistíte, jestli nemají některé produkty problémy. Ve feedu můžete mít i produkty s nižší popularitou, které ale mají lepší výsledky. Podívejte se na ně. Co je u nich jinak než u populárnějších? Např. nemají vyplněný dárek, parametry, mají vysokou cenu, apod.?

Popularita produktů v závislosti na počtu prokliků

Je dobré vědět, které produkty ve vašem feedu mají potenciál a měli byste se na ně zaměřit.

Pracujete s popularitou a máte nějaké další nápady, jak bychom ji mohli v aplikaci využít?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Fox Elements
Máte ve svém feedu tisíce položek a potřebujete je správně zařadit do katalogu Heureky? Díky Bidding Fox Elements je spárujete na pár kliknutí. V článku jsme vám sepsali stručný návod, ve kterém vám...
release Bidding Foxu
Náš Lišák je zase o chlup lepší. V releasu jsme se zaměřili na biddování minimem kategorie dle ceníku Heureky, kombinování více filtrů najednou i na přehlednost naší aplikace. Seznamte se nejen s...
červnové lišácké novinky
S Lišákem si vytvoříte vlastní metriky. Pricing Fox si propojíte s e-shopovou platformou Webareal a v diagnostice najdete několik nových detekcí. Heureka představila nové tagy a odstartovala sérii...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.