Jste zde

Vylepšili jsme diagnostiku Bidding Foxu

Nový graf v Analytice aplikace Bidding Fox Vám umožní získat lepší přehled o tom, jaký dopad má na tržby Vašeho e-shopu popularita zboží.

Novinky ze začátku měsíce se týkaly vlastního nastavení diagnostiky, nových možností filtrování produktů a lepšího nastavování strategií.

Ty další najdete znovu v Diagnostice a filtrování. S Bidding Foxem teď budete mít větší přehled o tom, jaký dopad má popularita na tržby vašeho e-shopu.

Popularita produktů

Na podstránce Diagnostika v Doporučeních najdete nový graf, na kterém je zobrazeno 100 nejpopulárnějších produktů v závislosti na počtu prokliků.

Popularita je vyjádřena relativním číslem, které vypočítává Heureka.

Všechna zobrazená data jsou za posledních 30 dní. Graf si můžete dál rozšířit a to o informace o objednávkách, obratu nebo nákladech.

Proč je popularita důležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tím víc by vám měl přinášet prokliků a objednávek. V diagnostice byste největší bubliny měli vidět v pravém horním rohu. Díky grafu snadno zjistíte, jestli nemají některé produkty problémy. Ve feedu můžete mít i produkty s nižší popularitou, které ale mají lepší výsledky. Podívejte se na ně. Co je u nich jinak než u populárnějších? Např. nemají vyplněný dárek, parametry, mají vysokou cenu, apod.?

Popularita produktů v závislosti na počtu prokliků

Je dobré vědět, které produkty ve vašem feedu mají potenciál a měli byste se na ně zaměřit.

Pracujete s popularitou a máte nějaké další nápady, jak bychom ji mohli v aplikaci využít?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.