Jste zde

Vylepšili jsme diagnostiku Bidding Foxu

Nový graf v Analytice aplikace Bidding Fox Vám umožní získat lepší přehled o tom, jaký dopad má na tržby Vašeho e-shopu popularita zboží.

Novinky ze začátku měsíce se týkaly vlastního nastavení diagnostiky, nových možností filtrování produktů a lepšího nastavování strategií.

Ty další najdete znovu v Diagnostice a filtrování. S Bidding Foxem teď budete mít větší přehled o tom, jaký dopad má popularita na tržby vašeho e-shopu.

Popularita produktů

Na podstránce Diagnostika v Doporučeních najdete nový graf, na kterém je zobrazeno 100 nejpopulárnějších produktů v závislosti na počtu prokliků.

Popularita je vyjádřena relativním číslem, které vypočítává Heureka.

Všechna zobrazená data jsou za posledních 30 dní. Graf si můžete dál rozšířit a to o informace o objednávkách, obratu nebo nákladech.

Proč je popularita důležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tím víc by vám měl přinášet prokliků a objednávek. V diagnostice byste největší bubliny měli vidět v pravém horním rohu. Díky grafu snadno zjistíte, jestli nemají některé produkty problémy. Ve feedu můžete mít i produkty s nižší popularitou, které ale mají lepší výsledky. Podívejte se na ně. Co je u nich jinak než u populárnějších? Např. nemají vyplněný dárek, parametry, mají vysokou cenu, apod.?

Popularita produktů v závislosti na počtu prokliků

Je dobré vědět, které produkty ve vašem feedu mají potenciál a měli byste se na ně zaměřit.

Pracujete s popularitou a máte nějaké další nápady, jak bychom ji mohli v aplikaci využít?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.