Prázdninové novinky aneb vylepšili jsme diagnostiku

Ani o prázdninách ve vývoji Bidding Foxu nezahálíme a přidáváme nové a nové možnosti využití aplikace. Do Diagnostiky jsme pro vás přidali pár novinek. Jaké to jsou?

Bidding Fox má k dispozici velkou spoustu dat, která pro vás jsou k dispozici v Diagnostice. Tomuto tématu jsme věnovali několik článků, ve kterých zjistíte, jak vám diagnostika může v práci pomoct. Co může omezovat bidding, jestli vaše strategie plní nastavené cíle a jestli byste se neměli zaměřit na produkty, které by šlo vylepšit.

Vlastní diagnostika

V aplikaci máte nově možnost zvolit si vlastní metriky pro diagnostiku. Jak je nastavíte? 

  1. Vytvořte si filtr produktů, který odpovídá vašim požadavkům. Toto nastavení si pojmenujte a uložte.
  2. Přejděte do Diagnostiky a přidejte si ho jako metriku.
  3. Bidding Fox vám bude přehledně zobrazovat počty produktů, které vámi nastavenému filtru vyhovují.

Pro každý e-shop tak můžete mít vlastní diagnostiku a sledovat co vás u něj zajímá. Někdy to bude počet produktů v biddingu, někdy zase počet nespárovaných produktů. Je jen na vás, co vás zajímá.

Nastavení vlastní diagnostiky
Ukázka vlastní diagnostiky

Info box s diagnostikou

Tento box obsahuje shrnutí informací z diagnostiky. Vidíte tu varování, problémy i doporučení. Mimo tuto obecnou diagnostiku, můžete přepnout i na specifické výběry strategií, uložených filtrů nebo typů produktů (vstupní, spárované, mimo výběr, atp.)
 

Info box v diagnostice
Výběr produktů pro diagnostiku

Proč používat vlastní diagnostiku? 

  • Máte přehledně seřazená data, která vás opravdu zajímají
  • Víte, co se děje s produkty, které jsou důležité právě pro vás. 
  • Nemusíte složitě vyplňovat tabulky a provádět výpočty. Bidding Fox udělá vše za vás
  • Stačí jen vyfiltrovat metriky, které vás zajímají. 
     

To jsou novinky v Diagnostice. V Bidding Foxu se objevily ještě další vylepšení ve filtrování produktů. Ty vám ukážeme zase příště. 
Řídíte se při biddingu diagnostikou vašeho feedu a je něco, co vám v Bidding Foxu chybí? Napište nám a společně se na to podíváme. 
 

Přidat komentář

Další články

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje.
Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?
Diagnostika v Bidding Foxu
Bidding Fox zpracovává velké množství dat , která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici . Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.
 Diagnostika biddingu
V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.