Jste zde

Heureka má nové reporty!

Heureka přichází s novými reporty, které jsou podrobnější, přesnější a obsáhlejší než byly doteď. S jakými daty můžete začít pracovat a jak to funguje?

Přehled o výkonu a nákladech

V přehledu jste vždy viděli prokliky do obchodu, konverzní poměr, náklady, obrat a další. Teď je doplněn o nové statistiky a pracuje i s ITEM_ID. Právě díky ITEM_ID bude lépe pracovat s identifikací produktů. Z reportu zjistíte i to, jestli k vám zákazníci chodí spíš z biddovaných nebo z nebiddovaných produktů. To vám pomůže při nastavování strategií biddingu.

Data Heureka generuje za posledních 90 dní, 1x denně vždy v noci. A pozor, data za posledních 30 dní se můžou průběžně měnit, kvůli systému, jak Heureka měří konverze.

Pokud vás zajímají data, která jsou starší než 90 dní, tak si export pravidelně stahujte. V reportuse se každý den odstraní nejstarší záznam a objeví se nový.

Podrobné informace najdete v nápovědě na Heurece.

Nespárované produkty

Další novinkou je přehled nespárovaných produktů, včetně návrhu na změnu jejich názvu nebo kategorie. Výhodou proti stávajícímu reportu je, že hned uvidíte názvy kategorií pro konkrétní produkty a nemusíte hledat. Potom stačí zkontrolovat, jestli je shoda správná a upravit název nebo kategorii podle návrhu. Návrhy názvů Heureka určuje podle EAN kódu. Pro využití je třeba, abyste ho měli zařazený v XML feedu.

Tato funkce je zatím v beta verzi a bude se dál vylepšovat. Heureka proto upozorňuje, abyste přehled brali spíše jako pomocníka.

Podrobné informace najdete taky v nápovědě na Heurece.

Staré reporty budou ještě chvíli k dispozici, ale rychle do zkoušení novinek! Napište nám do komentářů, jak se vám s nimi pracuje.

Nové datové přehledy na Heurece
Shrnutí:
  • report pracuje s ITEM_ID pro lepší identifikaci produktů
  • obsahuje informace o tom, z jakých pozic chodí návštěvníci
  • report je za posledních 90 dní
  • přehled nespárovaných produktů a návrhy na změnu

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.