Jste zde

Heureka má nové reporty!

Heureka přichází s novými reporty, které jsou podrobnější, přesnější a obsáhlejší než byly doteď. S jakými daty můžete začít pracovat a jak to funguje?

Přehled o výkonu a nákladech

V přehledu jste vždy viděli prokliky do obchodu, konverzní poměr, náklady, obrat a další. Teď je doplněn o nové statistiky a pracuje i s ITEM_ID. Právě díky ITEM_ID bude lépe pracovat s identifikací produktů. Z reportu zjistíte i to, jestli k vám zákazníci chodí spíš z biddovaných nebo z nebiddovaných produktů. To vám pomůže při nastavování strategií biddingu.

Data Heureka generuje za posledních 90 dní, 1x denně vždy v noci. A pozor, data za posledních 30 dní se můžou průběžně měnit, kvůli systému, jak Heureka měří konverze.

Pokud vás zajímají data, která jsou starší než 90 dní, tak si export pravidelně stahujte. V reportuse se každý den odstraní nejstarší záznam a objeví se nový.

Podrobné informace najdete v nápovědě na Heurece.

Nespárované produkty

Další novinkou je přehled nespárovaných produktů, včetně návrhu na změnu jejich názvu nebo kategorie. Výhodou proti stávajícímu reportu je, že hned uvidíte názvy kategorií pro konkrétní produkty a nemusíte hledat. Potom stačí zkontrolovat, jestli je shoda správná a upravit název nebo kategorii podle návrhu. Návrhy názvů Heureka určuje podle EAN kódu. Pro využití je třeba, abyste ho měli zařazený v XML feedu.

Tato funkce je zatím v beta verzi a bude se dál vylepšovat. Heureka proto upozorňuje, abyste přehled brali spíše jako pomocníka.

Podrobné informace najdete taky v nápovědě na Heurece.

Staré reporty budou ještě chvíli k dispozici, ale rychle do zkoušení novinek! Napište nám do komentářů, jak se vám s nimi pracuje.

Nové datové přehledy na Heurece
Shrnutí:
  • report pracuje s ITEM_ID pro lepší identifikaci produktů
  • obsahuje informace o tom, z jakých pozic chodí návštěvníci
  • report je za posledních 90 dní
  • přehled nespárovaných produktů a návrhy na změnu

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.