Jste zde

Heureka má nové reporty!

Heureka přichází s novými reporty, které jsou podrobnější, přesnější a obsáhlejší než byly doteď. S jakými daty můžete začít pracovat a jak to funguje?

Přehled o výkonu a nákladech

V přehledu jste vždy viděli prokliky do obchodu, konverzní poměr, náklady, obrat a další. Teď je doplněn o nové statistiky a pracuje i s ITEM_ID. Právě díky ITEM_ID bude lépe pracovat s identifikací produktů. Z reportu zjistíte i to, jestli k vám zákazníci chodí spíš z biddovaných nebo z nebiddovaných produktů. To vám pomůže při nastavování strategií biddingu.

Data Heureka generuje za posledních 90 dní, 1x denně vždy v noci. A pozor, data za posledních 30 dní se můžou průběžně měnit, kvůli systému, jak Heureka měří konverze.

Pokud vás zajímají data, která jsou starší než 90 dní, tak si export pravidelně stahujte. V reportuse se každý den odstraní nejstarší záznam a objeví se nový.

Podrobné informace najdete v nápovědě na Heurece.

Nespárované produkty

Další novinkou je přehled nespárovaných produktů, včetně návrhu na změnu jejich názvu nebo kategorie. Výhodou proti stávajícímu reportu je, že hned uvidíte názvy kategorií pro konkrétní produkty a nemusíte hledat. Potom stačí zkontrolovat, jestli je shoda správná a upravit název nebo kategorii podle návrhu. Návrhy názvů Heureka určuje podle EAN kódu. Pro využití je třeba, abyste ho měli zařazený v XML feedu.

Tato funkce je zatím v beta verzi a bude se dál vylepšovat. Heureka proto upozorňuje, abyste přehled brali spíše jako pomocníka.

Podrobné informace najdete taky v nápovědě na Heurece.

Staré reporty budou ještě chvíli k dispozici, ale rychle do zkoušení novinek! Napište nám do komentářů, jak se vám s nimi pracuje.

Nové datové přehledy na Heurece
Shrnutí:
  • report pracuje s ITEM_ID pro lepší identifikaci produktů
  • obsahuje informace o tom, z jakých pozic chodí návštěvníci
  • report je za posledních 90 dní
  • přehled nespárovaných produktů a návrhy na změnu

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.