Jste zde

Biddujte TOP produkty kategorie na Heurece

Opakovaně jste se nás ptali, jak biddovat pouze produkty, které jsou TOP v Heureka kategoriích. Rozhodli jsme se proto připravit návod, který by vám měl na tuto otázku odpovědět.

Výběr produktů

Abyste mohli vytvořit výběr top produktů kategorie z Heureky, zapněte si Bidding Fox Elements. V aplikaci si aktivujte element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION, který obsahuje číslo odpovídající pořadí v kategorii. Pokud je produkt méně oblíbený a nedostal se do top 50 v kategorii, nebude číslo součástí elementu a toho můžeme využít.

Aktivace potřebného elementu
Aktivace potřebného elementu

Výběr vypadá takto BFE_S_H_CATEGORY_POSITION != "" a říká, že nás zajímají všechny produkty, které nemají element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION prázdný. To znamená, že produkty mají vyplněné pořadí. Dále si pečlivě zkontrolujte nastavení, že se prohledávají výstupní data.

Vypsaný výběr s nastavením „Prohledávat výstupní hodnoty“
Vypsaný výběr s nastavením „Prohledávat výstupní hodnoty“

Jestliže vás budou zajímat konkrétní produkty (například top produkty z vybrané kategorie, top 20 atd.), můžete výběr modifikovat.

Ukázka: Chci top produkty v konkrétní kategorii

BFE_S_H_CATEGORY_POSITION != "" AND CATEGORYTEXT ~ ‘ Odsávačky‘ 

 

Vytvoření strategie 

Posledním krokem je přesun do aplikace Bidding Fox, kde vytvoříte novou strategii, které přiřadíte právě vytvořený výběr.

Nastavení strategie a volba výběru
Nastavení strategie a volba výběru

Tímto je celé kouzlení u konce. Další finty jak využít sílu Bidding Fox Elements najdete zde.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.