Jste zde

Biddujte TOP produkty kategorie na Heurece

Opakovaně jste se nás ptali, jak biddovat pouze produkty, které jsou TOP v Heureka kategoriích. Rozhodli jsme se proto připravit návod, který by vám měl na tuto otázku odpovědět.

Výběr produktů

Abyste mohli vytvořit výběr top produktů kategorie z Heureky, zapněte si Bidding Fox Elements. V aplikaci si aktivujte element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION, který obsahuje číslo odpovídající pořadí v kategorii. Pokud je produkt méně oblíbený a nedostal se do top 50 v kategorii, nebude číslo součástí elementu a toho můžeme využít.

Aktivace potřebného elementu
Aktivace potřebného elementu

Výběr vypadá takto BFE_S_H_CATEGORY_POSITION != "" a říká, že nás zajímají všechny produkty, které nemají element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION prázdný. To znamená, že produkty mají vyplněné pořadí. Dále si pečlivě zkontrolujte nastavení, že se prohledávají výstupní data.

Vypsaný výběr s nastavením „Prohledávat výstupní hodnoty“
Vypsaný výběr s nastavením „Prohledávat výstupní hodnoty“

Jestliže vás budou zajímat konkrétní produkty (například top produkty z vybrané kategorie, top 20 atd.), můžete výběr modifikovat.

Ukázka: Chci top produkty v konkrétní kategorii

BFE_S_H_CATEGORY_POSITION != "" AND CATEGORYTEXT ~ ‘ Odsávačky‘ 

 

Vytvoření strategie 

Posledním krokem je přesun do aplikace Bidding Fox, kde vytvoříte novou strategii, které přiřadíte právě vytvořený výběr.

Nastavení strategie a volba výběru
Nastavení strategie a volba výběru

Tímto je celé kouzlení u konce. Další finty jak využít sílu Bidding Fox Elements najdete zde.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.