Jste zde

Heureka nový ceník prokliků od 2. 9. 2019

Blížící se začátek nového školního roku přinese změny nejen do života dětí, ale také e-shopařů a správců inzerce. Heureka aktualizuje ceník prokliků jak pro český, tak i slovenský portál.
 

“Nová, mnohem podrobnější struktura ceníku služeb na Heurece e-shopům pomůže lépe optimalizovat inzerci a kampaně. Ceny jsme nově nastavili pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Díky větší podrobnosti jsou ceny voleny mnohem více s ohledem na danou cenovou hladinu a s větším důrazem na charakteristiky daných segmentů a kategorií. 
Změna ceny tak záleží na konkrétním cenovém pásmu a podkategorii produktů, v mnoha kategoriích tak dochází naopak ke zlevnění.” 
Heureka
 

Nové ceníky prokliků od 2. 9. 2019 

Ceník prokliků pro českou Heureku🇨🇿.

Ceník prokliků pro slovenskou Heureku🇸🇰.

 

Ceníky do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.sk do 2. 9. 2019

Usnadní vám podrobnější ceníky práci s inzercí? Napište nám své postřehy do komentářů.
 

Komentáře

Vida, tohle už je hodně podrobné. Ručně se to bude zpracovávat hůř. Ještě, že máme tu automatizaci :-)

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.