Jste zde

Bidding Fox Elements přináší více aktuálních dat z Heureky

Používáte appku BFE a říkali jste si, že by bylo fajn, kdybyste v jejím rámci mohli využívat více okruhů dat? Vaše přání bylo vyslyšeno – Elements dokáží nově připojovat další údaje z Heureky o konkrétních nabídkách.

Nedávno jsme vám představili funkci Bidding Foxu monitoring konkurence. Díky nové práci s výběry už nejsou data o konkurenci v Elements a v Mergadu anonymní. Nově už dokážete identifikovat pozici konkrétního prodejce a tyto informace dále využít.

Nová skupina dat z Heureky
Nová skupina dat z Heureky

Informace o kartě a e-shopu

Na nedávné připojení datových celků navazují čerstvé zdroje dat z Heureky. Z nich čerpají informace nově přidané elementy – stačí je zapnout a získáte z nich informace o kartě (TOP nabídka, pozice v kategorii) a o e-shopu.
Hledáte informace o konkrétním e-shopu či konkurenci? Zajímá vás konkrétní umístění? Vytvořte si vlastní elementy a převeďte do nich hodnoty z datových polí. 

V rámci pozice máte k dispozici dvě pole:

    • první element BFE_S_H_BIDDED_POSITIONS ukazuje biddované postavení - pro e-shop představuje velmi užitečná data
    • druhý BFE_S_H_PRICE_POSITIONS najdeme část e-shopů seřazených podle ceny.

Využijte informace z Heureky naplno. V Bidding Foxu vše nově zkontrolujete na podstránce produkty. V pokračování tohoto článku se podíváme na to, jak data z Heureky efektivně využívat.

Komentáře

Za mne je tohle super. O své nadšení se budu dělit letos asi pouze na nadcházejícím MergadoFestu ve dvou dílnách - pokusím se inspirovat návodem, jak si (jen tak mimochodem) pomocí dat z Bidding Fox Elements vyklikat za pár minut vlastní cenový automat. A ukážu možná rozšíření standardního biddingu o nevšední využití dat.

Jen škoda, že kdo se nepřihlásil na MergadoFest včas má smůlu, protože je už beznadějně obsazený :-(

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.