Jste zde

Exporty už jen s aktuálními daty

Sledujete pravidelně reporty nebo s nimi často pracujete? Byli byste rádi, kdyby byly data stále aktuální a nemuseli jste exporty generovat manuálně stále dokola? Tak to budete mít radost z této novinky.

Naučili jsme Lišáka generovat odkaz, kde budete mít export s aktuálními daty. Co to znamená? Představte si, že jste na stránce Produkty, uložili jste filtr a zvolili jste možnost exportovat do CSV. Vyskočí vám okno, ve kterém naleznete pod volbou „Vygenerovat trvalý odkaz“ adresu, kterou si zkopírujete pro další zpracování. Jestliže některý z produktů z tohoto exportu vypadne, protože již nebude patřit například mezi nespárované produkty, promítne se vám to do vašeho exportu, který aplikace dvakrát denně aktualizuje. Odkaz si můžete vygenerovat pro všechny CSV exporty produktů, takže i pro ty z Diagnostiky.

Generování exportu
Generování exportu

Pokud chcete data v exportu aktualizovat v konkrétní okamžik, stačí na stránce Nastavení kliknout na ikonku pro přegenerování.

Přegenerování exportu
Přegenerování exportu

Další inovací, která vám usnadní práci s reporty, je možnost automatického zasílání na e-mail v pravidelném intervalu. Tuto novou funkci naleznete po kliknutí na „Vygenerovat trvalý odkaz“, pod tlačítkem „Nastavit export“.

Možnosti exportu
Možnosti exportu
Nastavení exportu
Nastavení exportu

Práce s daty v tabulkách Google

Do Google Spreadsheets data dostanete pomocí funkce IMPORTDATA.

Příklad: 

=importdata("adresa-csv-z-bidding-foxu")

Data v tabulce Google
Data v tabulce Google

 

Věříme, že jsme vám tímto posunem Lišáka ušetřili další užitečný čas. Využití exportů je důležité a díky těmto vylepšením si můžete například vytvořit dashboard pro sledování spárovanosti svých klientů. Nevíte jak na to? Tak o tom třeba příště. Teď budeme rádi, když nám napíšete, jak tuto novinku využijete.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.