Jste zde

Aktualizováno – Bidding Fox Elements se stal členem Lišácké rodiny

Zvyšujte výkonnost inzerce pomocí desítek nových elementů! Nejen automatický bidding, ale i vymazlený feed, mají vliv na růst vašich tržeb, proto je tady Bidding Fox Elements. Aktivujte si aplikaci, zvolte elementy, které jsou pro vaše produkty vhodné a čarujte s daty.

Souhrn toho, s čím vám může aplikace pomoct jsme v březnu 2020 aktualizovali. Nemusíte se tedy bát, že by některá z informací byla zkreslená. 

Bidding Fox Elements postupně nahradí aplikaci Data Owl. Ta bohužel není do budoucnosti udržitelná, kvůli rychle rostoucímu objemu dat a aktualizací PHP na AppCloudu. Proto všem, kteří Data Owl využívají doporučujeme co nejdříve přejít na Bidding Fox Elements.


Jak to funguje

Bidding Fox Elements pracuje s datem, časem, se statistickými daty ze zbožových srovnávačů, s Google Analytics, a dalšími informacemi. Z nich vytváří nové elementy, díky kterým můžete vylepšovat nastavení inzerce. A zvyšovat tržby
Elementy jsou vždy pojmenované BFE_ a název elementu. V Mergadu je tak vždy poznáte a budou seřazené pod sebou. 
 

Díky informacím z Bidding Fox Elements můžete snížit náklady na inzerci. Budete vědět, za které produkty v inzerci utrácíte hodně, ale nemáte z nich objednávky.

Co s Bidding Fox Elements získáte

  • Nižší náklady a vyšší tržby.
  • Větší přehled o oblíbenosti zboží, díky informacím o popularitě produktů, transakcích a návštěvách.
  • Přesnější cílení inzerce, díky získaným datům.
  • Odhalíte produkty, o které je velký zájem a o které nikoliv.
  • Pomáhá odhalit chyby v nastavení.
  • Data za jeden, sedm a třicet dní.
  • Data jsou využitelná i v dalších aplikacích.

Vyzkoušejte, co všechno Bidding Fox Elements umí. Zapněte si jej na 15 dní zdarma!

S jakými daty nástroj pracuje

  • Heureka statistická XML
  • Heureka Sortiment report
  • Google Analytics
  • informace o produktech
  • datum a čas
  • aktuální předpověď počasí (CZ, SK, PL, DE)
  • kurzy měn
  • data z karet produktů na Zboží.cz a Heureka
  • statistiky Zboží.cz
Ukázka z aplikace Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements využijete na 100 %, když budete mít:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky od Heureky, 
  • zapnuté měření konverzí,
  • aplikaci Bidding Fox,
  • propojení s Mergadem, Google Analytics a Heurekou.

 

Kam se aplikace posunula k březnu 2020

I aplikace Bidding Fox Elements prošla releasy, které ji posouvají zase na jinou úroveň. Rozvoj, kterým jsme Elements podrobili, vám nabízí nově třeba statistiky ze Zboží.cz, stále aktuální data z Heureky a Zboží.cz. Umožňuje například i práci s více než 300 elementy. Jejich pomocí se dají sledovat nabídky konkurenčních e-shopů či biddovat top produkty kategorie

Pokud máte již zapnutý Bidding Fox, můžete z něj využívat data a poskládat si biddovací strategii ještě efektivněji. Elements totiž umí čerpat údaje také z produktové karty Heureky a Zboží.cz a tak lze tvořit ještě specifičtější výběry produktů. Tyto výběry poté můžete uplatnit přímo ve strategiích v Bidding Foxu.

Rozšířili jsme také elementy nesoucí informace o aktuálním počasí či kurzy měn. Na výběr nyní máte ze 7 variant – CZK, PLN, HUF, USD, EUR, RON GBP.

 

Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece
Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece

 

Zlepšování aplikací a automatizace je pro nás prioritou, proto sledujte naše sociální sítě a blog, na kterém si také můžete přečíst více nejen o všech zmíněných vychytávkách. Jestli je něco, co by vám usnadnilo v našich appkách práci, neváhejte nám napsat!

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.