Jste zde

Aktualizováno – Bidding Fox Elements se stal členem Lišácké rodiny

Zvyšujte výkonnost inzerce pomocí desítek nových elementů! Nejen automatický bidding, ale i vymazlený feed, mají vliv na růst vašich tržeb, proto je tady Bidding Fox Elements. Aktivujte si aplikaci, zvolte elementy, které jsou pro vaše produkty vhodné a čarujte s daty.

Souhrn toho, s čím vám může aplikace pomoct jsme v březnu 2020 aktualizovali. Nemusíte se tedy bát, že by některá z informací byla zkreslená. 

Bidding Fox Elements postupně nahradí aplikaci Data Owl. Ta bohužel není do budoucnosti udržitelná, kvůli rychle rostoucímu objemu dat a aktualizací PHP na AppCloudu. Proto všem, kteří Data Owl využívají doporučujeme co nejdříve přejít na Bidding Fox Elements.


Jak to funguje

Bidding Fox Elements pracuje s datem, časem, se statistickými daty ze zbožových srovnávačů, s Google Analytics, a dalšími informacemi. Z nich vytváří nové elementy, díky kterým můžete vylepšovat nastavení inzerce. A zvyšovat tržby
Elementy jsou vždy pojmenované BFE_ a název elementu. V Mergadu je tak vždy poznáte a budou seřazené pod sebou. 
 

Díky informacím z Bidding Fox Elements můžete snížit náklady na inzerci. Budete vědět, za které produkty v inzerci utrácíte hodně, ale nemáte z nich objednávky.

Co s Bidding Fox Elements získáte

  • Nižší náklady a vyšší tržby.
  • Větší přehled o oblíbenosti zboží, díky informacím o popularitě produktů, transakcích a návštěvách.
  • Přesnější cílení inzerce, díky získaným datům.
  • Odhalíte produkty, o které je velký zájem a o které nikoliv.
  • Pomáhá odhalit chyby v nastavení.
  • Data za jeden, sedm a třicet dní.
  • Data jsou využitelná i v dalších aplikacích.

Vyzkoušejte, co všechno Bidding Fox Elements umí. Zapněte si jej na 15 dní zdarma!

S jakými daty nástroj pracuje

  • Heureka statistická XML
  • Heureka Sortiment report
  • Google Analytics
  • informace o produktech
  • datum a čas
  • aktuální předpověď počasí (CZ, SK, PL, DE)
  • kurzy měn
  • data z karet produktů na Zboží.cz a Heureka
  • statistiky Zboží.cz
Ukázka z aplikace Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements využijete na 100 %, když budete mít:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky od Heureky, 
  • zapnuté měření konverzí,
  • aplikaci Bidding Fox,
  • propojení s Mergadem, Google Analytics a Heurekou.

 

Kam se aplikace posunula k březnu 2020

I aplikace Bidding Fox Elements prošla releasy, které ji posouvají zase na jinou úroveň. Rozvoj, kterým jsme Elements podrobili, vám nabízí nově třeba statistiky ze Zboží.cz, stále aktuální data z Heureky a Zboží.cz. Umožňuje například i práci s více než 300 elementy. Jejich pomocí se dají sledovat nabídky konkurenčních e-shopů či biddovat top produkty kategorie

Pokud máte již zapnutý Bidding Fox, můžete z něj využívat data a poskládat si biddovací strategii ještě efektivněji. Elements totiž umí čerpat údaje také z produktové karty Heureky a Zboží.cz a tak lze tvořit ještě specifičtější výběry produktů. Tyto výběry poté můžete uplatnit přímo ve strategiích v Bidding Foxu.

Rozšířili jsme také elementy nesoucí informace o aktuálním počasí či kurzy měn. Na výběr nyní máte ze 7 variant – CZK, PLN, HUF, USD, EUR, RON GBP.

 

Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece
Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece

 

Zlepšování aplikací a automatizace je pro nás prioritou, proto sledujte naše sociální sítě a blog, na kterém si také můžete přečíst více nejen o všech zmíněných vychytávkách. Jestli je něco, co by vám usnadnilo v našich appkách práci, neváhejte nám napsat!

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.