Jste zde

Využívejte statistiky ze zbožáků na 100 %

Pracujte se skutečnými daty a neodhadujte, jak si reálně vaše produkty stojí na trhu. Pracujte s Bidding Fox Elements. Ve statistikách, které máte k dispozici od zbožových srovnávačů, je spoustu velmi užitečných dat. Ty vám můžou ukázat, jak lépe nastavit a řídit inzerci. My vám v několika článcích ukážeme tipy, jak s těmito informacemi pracovat. 

Po zapnutí aplikace stačí jen vybrat elementy, které chcete vytvořit. Elementy jsou vždy pojmenované BFE_ a název elementu. V Mergadu je vždy poznáte a budou seřazené pod sebou. S jejich pomocí můžete vytvořit nové výběry, nastavit bidding, vytvářet speciální strategie v Bidding Foxu apod.

Tipy s čím vám Bidding Fox Elements pomůže

Populární produkty bez prokliků

BFE_H_POPULARITY_1 > 90 AND H_CLICKS_1 = 0

Element popularita

Jde o produkty, které mají popularitu přes 90, ale nejsou u nich žádné prokliky. Popularitou produktu je na Heurece vyjádřena hodnota toho, jak je produkt u uživatelů v posledních 8 dnech oblíbený. U tohoto elementu platí, že čím vyšší číslo, tím populárnější produkt je. 
Máte ve vašem feedu produkty, které mají vysokou popularitu, ale vy z nich nemáte prokliky? Je možné, že vypadl bidding a nedostáváte se na přední pozice. Tyto produkty si zaslouží rychlou opravu a dostatečnou pozornost. V Bidding Foxu pro ně můžete nastavit speciální strategii, která se bude věnovat jen jim.

 Když někdo hledá to, co nabízím, je přece škoda, aby o mě nevěděl. 

Produkty s vysokým konverzním poměrem

BFE_GA_CONVERSION_RATE_7 > X

Element konverzního poměru

Nejste si jisti, jaký mají vaše produkty konverzní poměr? S Bidding Fox Elements to jednoduše zjistíte. Bude vám jasné, jaké produkty zákazníci kupují právě u vás. Nechte je zazářit, věnujte se jim a hlavně jejich biddingu. 

Pro tento element je lepší využít delší období (_7 nebo _30), aby informace nebyly jen za jeden den, mohlo se prodávat víc než obvykle. 

Produkty do pátého místa podle ceny

BFE_H_PRICE_POSITION_1

Element PRICE_POSITION

Produkty, které nabízíte levněji než konkurence se zobrazují vysoko, právě díky nízké ceně. Můžou tedy nastat dvě varianty. 1. je ta, že máte dostatek konverzí a zisk z prodeje těchto produktů je pro vás dostačující. Druhou variantou je, že máte dostatek konverzí, ale zisk by mohl být vyšší. V takovém případě je tu možnost cenu zvýšit tak, aby odpovídala konkurenci nebo byla těsně pod ní a produkt začít biddovat.

V aplikaci Bidding Fox můžete ve strategii zvolit, jestli chcete produkty do 5. místa podle ceny biddovat nebo ne. 

Díky Bidding Fox Elements získáte množství informací, které využijete nejen na zbožových srovnávačích, ale i v marketingu celkově. 
Máte nějaké otázky nebo byste využili elementy, které Bidding Fox Elements ještě neumí? Napište nám do Fóra.

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.