Pracujte se skutečnými daty a neodhadujte, jak si reálně vaše produkty stojí na trhu. Pracujte s Bidding Fox Elements. Ve statistikách, které máte k dispozici od zbožových srovnávačů, je spoustu velmi užitečných dat. Ty vám můžou ukázat, jak lépe nastavit a řídit inzerci. My vám v několika článcích ukážeme tipy, jak s těmito informacemi pracovat.
Po zapnutí aplikace stačí jen vybrat elementy, které chcete vytvořit. Elementy jsou vždy pojmenované BFE_ a název elementu. V Mergadu je vždy poznáte a budou seřazené pod sebou. S jejich pomocí můžete vytvořit nové výběry, nastavit bidding, vytvářet speciální strategie v Bidding Foxu apod.
Tipy s čím vám Bidding Fox Elements pomůže
Populární produkty bez prokliků
BFE_H_POPULARITY_1 > 90 AND H_CLICKS_1 = 0
Jde o produkty, které mají popularitu přes 90, ale nejsou u nich žádné prokliky. Popularitou produktu je na Heurece vyjádřena hodnota toho, jak je produkt u uživatelů v posledních 8 dnech oblíbený. U tohoto elementu platí, že čím vyšší číslo, tím populárnější produkt je.
Máte ve vašem feedu produkty, které mají vysokou popularitu, ale vy z nich nemáte prokliky? Je možné, že vypadl bidding a nedostáváte se na přední pozice. Tyto produkty si zaslouží rychlou opravu a dostatečnou pozornost. V Bidding Foxu pro ně můžete nastavit speciální strategii, která se bude věnovat jen jim.

Když někdo hledá to, co nabízím, je přece škoda, aby o mě nevěděl.
![]()
Produkty s vysokým konverzním poměrem
BFE_GA_CONVERSION_RATE_7 > X
Nejste si jisti, jaký mají vaše produkty konverzní poměr? S Bidding Fox Elements to jednoduše zjistíte. Bude vám jasné, jaké produkty zákazníci kupují právě u vás. Nechte je zazářit, věnujte se jim a hlavně jejich biddingu.

Pro tento element je lepší využít delší období (_7 nebo _30), aby informace nebyly jen za jeden den, mohlo se prodávat víc než obvykle.
![]()
Produkty do pátého místa podle ceny
BFE_H_PRICE_POSITION_1
Produkty, které nabízíte levněji než konkurence se zobrazují vysoko, právě díky nízké ceně. Můžou tedy nastat dvě varianty. 1. je ta, že máte dostatek konverzí a zisk z prodeje těchto produktů je pro vás dostačující. Druhou variantou je, že máte dostatek konverzí, ale zisk by mohl být vyšší. V takovém případě je tu možnost cenu zvýšit tak, aby odpovídala konkurenci nebo byla těsně pod ní a produkt začít biddovat.

V aplikaci Bidding Fox můžete ve strategii zvolit, jestli chcete produkty do 5. místa podle ceny biddovat nebo ne.
![]()
Díky Bidding Fox Elements získáte množství informací, které využijete nejen na zbožových srovnávačích, ale i v marketingu celkově.
Máte nějaké otázky nebo byste využili elementy, které Bidding Fox Elements ještě neumí? Napište nám do Fóra.




