Jste zde

Jak na vyplnění API klíče Zboží.cz v Bidding Fox Elements

Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.

Vyplňte API klíč a ID provozovny do 1. 4. 2019, jinak nebude Bidding Fox Elements moci využívat data ze Zboží.cz.

Nastavení Bidding Fox Elements

  • Zapněte Bidding Fox Elements.
  • Otevřete administraci Zboží.cz a jděte na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu najděte ID e-shopu, pro který používáte Bidding Fox Elements a vygenerujte klíč k API.
ID provozovny v administraci Zboží.cz
Správa API ve Zboží.cz
Správa API provozovny
  • V aplikaci scrolujte k datům ze Zboží.cz, vložte klíč, ID a informace uložte
Prostor pro vložení informací z administrace Zboží.cz
Uložení informací ze Zboží.cz
Bez vyplněného ID a API klíče nebude Bidding Fox Elements moci pracovat s daty ze Zboží.cz.

API klíčů můžete vygenerovat několik, doporučujeme této možnosti využít a pro každou aplikaci zvolit jiný. Tento postup je bezpečnější a rychleji vyřešíte případný problém, když nebude fungovat. 

V administraci Zboží.cz najdete 2 různé API klíče. Do aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements je třeba vložit “dlouhý” klíč, který obsahuje 64 znaků.

Jednotlivé aplikace je třeba nastavit samostatně. Návod pro nastavení Mergada a aplikace Keychain najdete na blogu Mergada. Nastavení Bidding Foxu jsme se věnovali v samostatném článku na našem blogu.

Nevíte si s nastavením rady? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.

Komentáře

Nastavení API klíče Zboží.cz má nyní vysokou prioritu. Pro úplnost doplním odkaz přímo na článek jak nastavit API klíč Zboží.cz do aplikace Mergado, přímo na blogu Mergada. Termíny pro nastavení jsou nekompromisní, tak je třeba se tomu pověnovat. Případně motivovat vývojáře e-shopu, aby s touto funkcionalitou (pokročilé měření konverzí) přispěchali - pokud ji jejich řešení ještě nenabízí - promptně.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.