Jste zde

Jak na vyplnění API klíče Zboží.cz v Bidding Fox Elements

Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.

Vyplňte API klíč a ID provozovny do 1. 4. 2019, jinak nebude Bidding Fox Elements moci využívat data ze Zboží.cz.

Nastavení Bidding Fox Elements

  • Zapněte Bidding Fox Elements.
  • Otevřete administraci Zboží.cz a jděte na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu najděte ID e-shopu, pro který používáte Bidding Fox Elements a vygenerujte klíč k API.
ID provozovny v administraci Zboží.cz
Správa API ve Zboží.cz
Správa API provozovny
  • V aplikaci scrolujte k datům ze Zboží.cz, vložte klíč, ID a informace uložte
Prostor pro vložení informací z administrace Zboží.cz
Uložení informací ze Zboží.cz
Bez vyplněného ID a API klíče nebude Bidding Fox Elements moci pracovat s daty ze Zboží.cz.

API klíčů můžete vygenerovat několik, doporučujeme této možnosti využít a pro každou aplikaci zvolit jiný. Tento postup je bezpečnější a rychleji vyřešíte případný problém, když nebude fungovat. 

V administraci Zboží.cz najdete 2 různé API klíče. Do aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements je třeba vložit “dlouhý” klíč, který obsahuje 64 znaků.

Jednotlivé aplikace je třeba nastavit samostatně. Návod pro nastavení Mergada a aplikace Keychain najdete na blogu Mergada. Nastavení Bidding Foxu jsme se věnovali v samostatném článku na našem blogu.

Nevíte si s nastavením rady? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.

Komentáře

Nastavení API klíče Zboží.cz má nyní vysokou prioritu. Pro úplnost doplním odkaz přímo na článek jak nastavit API klíč Zboží.cz do aplikace Mergado, přímo na blogu Mergada. Termíny pro nastavení jsou nekompromisní, tak je třeba se tomu pověnovat. Případně motivovat vývojáře e-shopu, aby s touto funkcionalitou (pokročilé měření konverzí) přispěchali - pokud ji jejich řešení ještě nenabízí - promptně.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.