Jste zde

Jak na vyplnění API klíče Zboží.cz v Bidding Fox Elements

Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.

Vyplňte API klíč a ID provozovny do 1. 4. 2019, jinak nebude Bidding Fox Elements moci využívat data ze Zboží.cz.

Nastavení Bidding Fox Elements

  • Zapněte Bidding Fox Elements.
  • Otevřete administraci Zboží.cz a jděte na podstránku Provozovna
  • Ve výpisu najděte ID e-shopu, pro který používáte Bidding Fox Elements a vygenerujte klíč k API.
ID provozovny v administraci Zboží.cz
Správa API ve Zboží.cz
Správa API provozovny
  • V aplikaci scrolujte k datům ze Zboží.cz, vložte klíč, ID a informace uložte
Prostor pro vložení informací z administrace Zboží.cz
Uložení informací ze Zboží.cz
Bez vyplněného ID a API klíče nebude Bidding Fox Elements moci pracovat s daty ze Zboží.cz.

API klíčů můžete vygenerovat několik, doporučujeme této možnosti využít a pro každou aplikaci zvolit jiný. Tento postup je bezpečnější a rychleji vyřešíte případný problém, když nebude fungovat. 

V administraci Zboží.cz najdete 2 různé API klíče. Do aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements je třeba vložit “dlouhý” klíč, který obsahuje 64 znaků.

Jednotlivé aplikace je třeba nastavit samostatně. Návod pro nastavení Mergada a aplikace Keychain najdete na blogu Mergada. Nastavení Bidding Foxu jsme se věnovali v samostatném článku na našem blogu.

Nevíte si s nastavením rady? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.

Komentáře

Nastavení API klíče Zboží.cz má nyní vysokou prioritu. Pro úplnost doplním odkaz přímo na článek jak nastavit API klíč Zboží.cz do aplikace Mergado, přímo na blogu Mergada. Termíny pro nastavení jsou nekompromisní, tak je třeba se tomu pověnovat. Případně motivovat vývojáře e-shopu, aby s touto funkcionalitou (pokročilé měření konverzí) přispěchali - pokud ji jejich řešení ještě nenabízí - promptně.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.