Jste zde

Ještě více elementů, více dat

Po intenzivním zdokonalování lišáka přišly na řadu i Bidding Fox Elements. Release obsahoval mimo jiné spoustu nových elementů, se kterými si můžete pěkně vyhrát. V článku si řekneme o všech novinkách a na co dalšího se v aplikaci připravit.

Proč používat Elements a Bidding Fox zároveň

Jak už jsme zmiňovali, release přinesl do aplikace nové elementy. Pouze pokud budete mít obě aplikace zapnuté na vašem projektu, můžete si zapnout všechny elementy, o kterých si dneska povíme. Jedná se například o ty, které nesou hodnocení produktů a počet recenzí. Díky nim můžete následně ve feedu zjistit, jak si které produkty vedou. 

Mějte na paměti, že vždy záleží na jakém typu projektu máte obě aplikace aktivní – na Heureka.cz/.sk budete mít elementy pouze z Heureky. To samé platí pro Zboží.cz.

Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece
Elementy vztahující se ke kartě produktu na Heurece
Nové elementy ke Zboží.cz
Nové elementy ke Zboží.cz

Za vypíchnutí stojí také element „Je produkt spárovaný?“. Informaci nyní uvidíte přímo ve feedu. Ten můžete nahrát do vámi oblíbeného analytického nástroje a dále s tímto sortimentem pracovat. Jedna z možných úprav je přepisovat i název produktů, ale možností a kombinací je bezspočet.

Seznam novinek

Níže jsme vám vypsali ty nově přidané, které mohou vaše kouzelnické dovednosti ještě rozšířit: 

Údaje čerpající se z produktové karty Heureky: 

  • url adresa obrázku
  • název kategorie
  • název produktu
  • výrobce
  • hodnocení produktu
  • počet hodnocení
  • počet recenzí
  • počet biddingových pozic v produkt. kartě
  • počet pozic dle ceny v produk. kartě
  • pozice v biddingu 
  • pozice dle ceny
  • nejnižší cena na kartě
  • nejvyšší cena na kartě
  • url adresa karty
  • Jsem na TOP pozici?
  • Je zapnutý na top pozici Heureka košík?
  • Je produkt spárovaný?
  • celkový počet eshopů na kartě

 

Údaje čerpající se z produktové karty Zboží.cz:

  • název produktu
  • pozice v biddingu
  • pozice dle ceny
  • počet biddingových pozic v produkt. kartě
  • počet pozic dle ceny v produk. kartě
  • nejnižší cena na kartě
  • nejvyšší cena na kartě
  • url adresa karty
  • Je produkt spárovaný?

 

Další nové elementy:

  • Mergado url produktu

 

V releasu jsme se snažili zahrnout co nejvíce požadavků, které jste nám napsali. Proto, pokud by vás napadly další náměty, které by vám usnadnili v našich aplikacích práci, neváhejte nám ozvat. Na dalších vylepšeních neúnavně pracujeme, sledujte nás na blogu a sociálních sítích!

Komentáře

Hodně dobrý release - super elementy. Mohly by z toho být bezva reporty. Nebo by se dalo využít pro... ale to si nechám asi na článek. Pořád říkám, že Elements jsou TOP aplikace. Když člověk ví, co s ní :-)

Dekuji za uzitecne elementy, nektere urcite vyuziji pro nastavovani ceny produktu. Znovu se chci moc primluvit pro zviditelneni ještě jednoho důležitého udaje z Heureky ci Zbozi, který se bohužel do novinek nedostal, ikdyz ho urcite vidíte. Je tim nejnizsi cena dopravy daného konkurenta. Stacilo by ji napr. pridat jako čtvrtou hodnotu v elementu BFE_S_H_BIDDED_POSITION za skladovou dostupnost konkurenta. Diky moc za zvazeni popr. nejakou reakci zdali o tom uvazujete :)

Děkujeme všem za pozitivní reakce :-) 

Udělám Vám radost, rozšíření o tento údaj zvažujeme. Bohužel jsme narazili na určitá úskalí, nicméně usilovně hledáme cestu nejmenšího odporu, abychom nejen Vám vyšli vstříc. Takže se máte určitě v budoucnu na co těšit. :-)

Nejnižší cena dopravy daného konkurenta - to je zajímavý nápad Mirku 👍

Peťa z Mergada dnes napsala o segmentaci dat ve feedech. Přijde mi bezva, jak se tyto dva články sešly. Jsem zvědav na využití např. kombinace maker v Mergadu s daty z Elements - nejnižší prodejni ceny na kartě, spárovanosti (ano/ne), nebo třeba počtu hodnocení 😉

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.