Jste zde

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů

Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události, které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.

Podstránka Diagnostika obsahuje důležité informace o tom, jestli produkty splňují stanovené cíle, jsou spárované, dodržují maximální PNO a další informace. Její součástí je karta Validátory, která hlídá neobvyklé chování. 

Validátory v Bidding Foxu

V kartě Validátory jsou upozornění na: 

Upozornění na nárůst a pokles prokliků

Nárůst může být dobrým znamením - o produkty je zájem a zákazníci je žádají. Důležité je kontrolovat i to, jestli se s rostoucími prokliky úměrně zvyšuje i počet objednávek. Jestli ne, jsou u nich problémy, které je třeba vyřešit. Jedním z nich může být uživatelsky nepřívětivý e-shop, kde zákazník nechce vytvořit objednávku (jeden druh dopravy, omezené možnosti platby a další.) Může se ale jednat i o cílené proklikávání vašeho kreditu konkurencí nebo roboty. Takovou situaci je třeba co nejdříve řešit přímo s podporou srovnávače. 

Pokud se vám v tabulce Pokles prokliků objeví produkty, zkontrolujte je. Zjistěte příčinu výpadku, důvodů může být hned několik. Jedním z nich bývá lepší nabídka konkurence - kratší dodací doba, dárky nebo doprava zdarma, širší nabídka příslušenství atd. Jestli je ve vašich silách příčinu odstranit, udělejte to. Může se ale stát, že s konkurencí nebude možné bojovat (nemáte sklady, jejich cena je pod vašimi náklady na prodej apod.). V takovém případě doporučujeme zaměřit se v biddingu na jiné produkty a k těmto se vrátit, až se nabídka srovná. 

Nárůst a pokles prokliků u produktů
Nárůst a pokles prokliků u produktů

Nastavte si upozornění do e-mailu

Informace o změnách v proklicích nemusíte kontrolovat manuálně. Nastavte si, aby vás Bidding Fox upozornil do e-mailu nebo Mergada, když vzrostou nebo klesnou. Nastavení krok za krokem najdete v tomto článku

Díky této funkci aplikace vám tyto produkty neutečou a budete je moci hlídat. Upozornění si můžete nastavit i pro metriky, které v aplikaci na první pohled nevidíte. Jak na to se dozvíte v článku o nastavení vlastních metrik pro diagnostiku.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.
Bidding Fox News Srpen
Poslední letní měsíc je za námi a my se opět hlásíme s událostmi ze světa e-commerce, které se staly v srpnu. Opřete se do křesla, překřižte nohy na stole a začtěte se do nejčerstvějších novinek.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.