Jste zde

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů

Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události, které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.

Podstránka Diagnostika obsahuje důležité informace o tom, jestli produkty splňují stanovené cíle, jsou spárované, dodržují maximální PNO a další informace. Její součástí je karta Validátory, která hlídá neobvyklé chování. 

Validátory v Bidding Foxu

V kartě Validátory jsou upozornění na: 

Upozornění na nárůst a pokles prokliků

Nárůst může být dobrým znamením - o produkty je zájem a zákazníci je žádají. Důležité je kontrolovat i to, jestli se s rostoucími prokliky úměrně zvyšuje i počet objednávek. Jestli ne, jsou u nich problémy, které je třeba vyřešit. Jedním z nich může být uživatelsky nepřívětivý e-shop, kde zákazník nechce vytvořit objednávku (jeden druh dopravy, omezené možnosti platby a další.) Může se ale jednat i o cílené proklikávání vašeho kreditu konkurencí nebo roboty. Takovou situaci je třeba co nejdříve řešit přímo s podporou srovnávače. 

Pokud se vám v tabulce Pokles prokliků objeví produkty, zkontrolujte je. Zjistěte příčinu výpadku, důvodů může být hned několik. Jedním z nich bývá lepší nabídka konkurence - kratší dodací doba, dárky nebo doprava zdarma, širší nabídka příslušenství atd. Jestli je ve vašich silách příčinu odstranit, udělejte to. Může se ale stát, že s konkurencí nebude možné bojovat (nemáte sklady, jejich cena je pod vašimi náklady na prodej apod.). V takovém případě doporučujeme zaměřit se v biddingu na jiné produkty a k těmto se vrátit, až se nabídka srovná. 

Nárůst a pokles prokliků u produktů
Nárůst a pokles prokliků u produktů

Nastavte si upozornění do e-mailu

Informace o změnách v proklicích nemusíte kontrolovat manuálně. Nastavte si, aby vás Bidding Fox upozornil do e-mailu nebo Mergada, když vzrostou nebo klesnou. Nastavení krok za krokem najdete v tomto článku

Díky této funkci aplikace vám tyto produkty neutečou a budete je moci hlídat. Upozornění si můžete nastavit i pro metriky, které v aplikaci na první pohled nevidíte. Jak na to se dozvíte v článku o nastavení vlastních metrik pro diagnostiku.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.