Jste zde

Upozornění na neobvyklé události v inzerci

Upozornění na výkyvy v biddingu je v aplikaci stále novinkou. My jsme ji ještě o trochu vylepšili. Notifikace si teď můžete nechat posílat přímo do e-mailu nebo do Mergada. Jak je nastavíte? Přečtěte si návod.

Notifikace do e-mailu nebo Mergada

  • Promyslete si, na jaké události chcete být upozorněni. 
  • Na podstránce Diagnostika nastavte jejich sledování.  
    • Vyberte, jestli chcete být upozorněni při nárůstu nebo poklesu.
    • Stanovte hranici pro notifikaci (absolutní nebo procentuální hodnotu).
    • Událost pojmenujte, vyberte její závažnost a popište ji.
    • Zvolte kam chcete poslat notifikaci - na e-mail, do Mergada nebo žádnou. 
    • Události můžete nechat propisovat do grafu. Každé můžete vybrat jinou barvu a text. 
  • Nastavení uložte
Nastavení upozornění na nárůst spárovaných produktů​​​​​
Upozornění na novou událost
E-mail, na který chcete posílat notifikace nastavíte na podstránce Nastavení

Nastavte si vlastní ukazatele, které chcete hlídat. Na podstránce Diagnostika v kartě Vlastní. 

S tímto nastavením bude Bidding Fox hlídat výkyvy, které jsou pro vás důležité.

Máte nějaké další nápady na vylepšení aplikace? Napište nám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.