Jste zde

Ovlivňování CPC mimo Bidding Fox

Princip biddingu je postavený na nabízení ceny za proklik. Bidding Fox tuto nabídku automaticky upravuje. U některých produktů se může stát, že je CPC ovlivněno i mimo aplikaci. Jak problém poznáte?

Aplikace vám tyto produkty vypíše. Díky jejich seznamu budete moci jednoduše zkontrolovat, jestli nemáte nastavené další hodnoty mimo ni. Podívejte se, kde informace najdete. 

V nastavení strategie zadáváte počáteční a maximální hodnoty CPC. V těchto mezích se pohybuje nabídka, se kterou v aukci soutěžíte. Ta ale může být přebiddována vaším vlastním nastavením, např. v administraci srovnávače nebo pořadím pravidel v Mergadu.

Pořadí pravidel v Mergadu
CPC nastavené v administraci srovnávače na úrovni produktu má přednost před CPC nastaveným Bidding Foxem.

K manuální úpravě dochází často u produktů, které na e-shopu byly v akci a cílem bylo dostat je za každou cenu na první pozici. Na úpravu k původním hodnotám se občas zapomíná. 

Seznam produktů ovlivněných mimo aplikaci

Výpis produktů, které mají další nastavení mimo Bidding Fox najdete na podstránce Diagnostika, v kartě Validátory.

Produkty, u kterých má Bidding Fox podežření na úpravu CPC mimo aplikaci

Produkty, které vám aplikace vypíše, jsou ovlivněny dalším nastavením ceny za proklik. Bidding Fox kvůli tomu nemůže dodržovat stanovené cíle, ani ovlivnit výslednou cenu prokliku. Pokud chcete, aby aplikace fungovala správně, je nezbytné, aby bylo dodatečné nastavení smazáno

Nastavujete CPC u některých produktů i mimo Bidding Fox a stalo se vám, že jste hodnoty zapomněli vrátit na původní cenu? Podělte se s námi o vaše zkušenosti. Napište nám do fóra. 

Komentáře

...a kdo by si myslel, že se ho nastavení CPC mimo bidovací automat netýká, je na omylu. Hned při testování jsem v agenturách viděl, jak je tato diagnostika potřebná. Ono totiž nestačí důvěřovat - je třeba mít jistotu, že do bidingu jdou ty hodnoty, které člověk zamýšlí.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.