Jste zde

Jak nastavit biddingový automat

Abyste Bidding Fox využívali naplno je potřeba ho mít správně nastavený a propojený. Musíte nastavit, kde má brát data, na jaké pozice má vaše produkty biddovat, jestli chcete posílat reporty biddingu a další. A jak na to?

Co musíte mít abyste Bidding Fox mohli používat

Jak Bidding Fox zapnout

  • Přejděte do Mergado store a vyhledejte aplikaci Bidding Fox,
  • nebo ji najdete tady
Bidding Fox je při prvním zapnutí na 15 dní zdarma.

První nastavení 

  • Zapněte aplikaci a spustí se vám průvodce prvním nastavením.
  • Zkontrolujte propojení s Heurekou/Zbožím a Google Analytics v aplikaci Keychain
  • Nastavte, jaká chcete využívat propojení. Na výběr máte Heureku/Zboží a Google Analytics.
  • Jestli v URL adresách používáte UTM parametry, je třeba, aby Bidding Fox věděl, jak s nimi pracovat. Podrobné informace o nastavení si přečtěte tady.  
  • Vyplňte e-mailové adresy, na které vám bude aplikace posílat notifikace.
  • Jak často budete chtít posílat reporty a jaký typ.
Nahrajte vlastní logo, které bude v hlavičce reportů.
  • Nastavte první strategii.
    • V Mergadu vytvořte výběr produktů, na které chcete aplikovat strategii.
    • Zvolte cíl. Na výběr máte na Heurece z 1. - 4. pozice a můžete je mezi sebou kombinovat. A na Zboží z 1. 3. pozice, které taky můžete kombinovat. 
    • Nastavte maximální PNO, CPC a co má Bidding Fox s produkty, které dosáhnou hranice dělat. A pokračujte podle možností v nastavení Bidding Foxu.
Návod na to, jak nastavit první strategii najdete v tomto článku
  • Po nastavení první strategie zkontrolujte, jestli máte správně načtené produkty.
Načtení produktů chvíli trvá. Maximální doba pro načtení je 24 hodin.
  • Zkontrolujte jestli strategie plní cíle. (Buďte trpěliví, než se všechny informace propíšou.)
  • Podívejte se na Diagnostiku a podle doporučení upravujte.

Bidding Fox vám pomůže být na srovnávačích zboží vidět, získáte ale mnohem víc. Oproti manuálnímu biddování můžete ušetřit až jeden pracovní den týdně. Pomůže vám s cenotvorbou a kredit na reklamu budete čerpat mnohem efektivněji.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.