Jak nastavit UTM parametry?

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Pokud používáte Mergado a Bidding Fox, je třeba aplikace správně nastavit. Teprve potom se vám budou data správně propisovat. 

Jak nastavit Mergado

  1. V levém menu přejděte na stránku Nastavení.
  2. Vyberte možnost Analytika
  3. Nastavte zdroj a medium podle obsahu UTM parametrů. 
Příklad
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Správné nastavení analytiky v Mergadu.

Jak nastavit Bidding Fox

Pokud používáte UTM parametry standardním způsobem, nemusíte nic nastavovat. Bidding Fox je nastavený tak, aby se s nimi vypořádal. Pokud ale UTM používáte nadstandardně, můžete využít možností nastavení v aplikaci na podstránce Nastavení.

Co když nic nenastavím

Do Bidding Foxu a Mergada se vám nebudou propisovat správná data z Google analytics.

Nemusíte nastavovat obě dvě aplikace, primárně byste měli mít správně nastavené Mergado
 

Jak ověříte správnost

V Mergadu budete mít na podstránce Přehled v grafu hodnoty návštěv, objednávek a obratu stejné, jako budou v Google Analytics.

Přehled v grafu v Mergadu

Nastavení procesu s UTM parametry v Bidding Foxu i v Mergadu je velmi důležité. Nejen pro správné vyhodnocování úspěšnosti kampaní, ale i pro vaše budoucí plánování marketingu komplexně. 

Pracujete s UTM parametry? Setkali jste se někdy s opravdu vtipným vyplněním? Napište nám do komentářů.
 

Přidat komentář