Jste zde

Jak nastavit UTM parametry?

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Pokud používáte Mergado a Bidding Fox, je třeba aplikace správně nastavit. Teprve potom se vám budou data správně propisovat. 

Jak nastavit Mergado

  1. V levém menu přejděte na stránku Nastavení.
  2. Vyberte možnost Analytika
  3. Nastavte zdroj a medium podle obsahu UTM parametrů. 
Příklad pro ilustraci
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Příklad nastavení analytiky v Mergadu.

Jak nastavit Bidding Fox

Pokud používáte UTM parametry standardním způsobem, nemusíte nic nastavovat. Bidding Fox je nastavený tak, aby se s nimi vypořádal. Pokud ale UTM používáte nadstandardně, můžete využít možností nastavení v aplikaci na podstránce Nastavení.

Co když nic nenastavím

Do Bidding Foxu a Mergada se vám nebudou propisovat správná data z Google analytics.

Nemusíte nastavovat obě dvě aplikace, primárně byste měli mít správně nastavené Mergado
 

Jak ověříte správnost

V Mergadu budete mít na podstránce Přehled v grafu hodnoty návštěv, objednávek a obratu stejné, jako budou v Google Analytics.

Přehled v grafu v Mergadu

Nastavení procesu s UTM parametry v Bidding Foxu i v Mergadu je velmi důležité. Nejen pro správné vyhodnocování úspěšnosti kampaní, ale i pro vaše budoucí plánování marketingu komplexně. 

Pracujete s UTM parametry? Setkali jste se někdy s opravdu vtipným vyplněním? Napište nám do komentářů.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.