Jste zde

Nastavení strategie pomocí našeho checklistu

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.

Na MergadoFestu zazněly přednášky spojené nejen s expanzí, ale také přednášky, které přinesly různé tipy jak využít Google Data Studio (Tomáš Hanáček), nebo jak uživatelsky otestovat svůj e-shop (Marek Čevelíček). My jsme přispěli přednáškou od Jirky na téma Jak nastavit první strategii a čím pokračovat.

Bidding je třešnička na dortu

Nastavit si první strategii pro biddování je na pár kliknutí, ale to co by se mělo odehrát před a po nemusí být vždy tak jednoduché, jak se může zdát. Před tím, než začnete biddovat, je potřeba zkontrolovat si kvalitu feedu, prohlédnout si konkurenci, nebo zjistit, co chce klient inzercí dosáhnout. Proto rádi říkáme, že bidding je třešnička na dortu. všech potřebných úkonů, které samotnému biddování předchází.

Abychom vám zjednodušili proces nastavování biddingu, máme pro vás nachystaný checklist, který vám pomůže při práci. Všechny kroky najdete na jednom místě a vy si je můžete postupně odškrtávat, podle toho co už jste splnili.

Z dokumentu si snadno vytvoříte kopii (Soubor -> Vytvořit kopii) a přizpůsobíte vlastním potřebám.

Nemohli jste se zúčastnit přednášky na MergadoFestu? Prohlédněte si alespoň prezentaci.

 

Potřebujete poradit s nastavením biddingu? Využijte některého z našich certifikovaných partnerů, nebo přijďte na školení.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.