Jste zde

Nastavení strategie pomocí našeho checklistu

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.

Na MergadoFestu zazněly přednášky spojené nejen s expanzí, ale také přednášky, které přinesly různé tipy jak využít Google Data Studio (Tomáš Hanáček), nebo jak uživatelsky otestovat svůj e-shop (Marek Čevelíček). My jsme přispěli přednáškou od Jirky na téma Jak nastavit první strategii a čím pokračovat.

Bidding je třešnička na dortu

Nastavit si první strategii pro biddování je na pár kliknutí, ale to co by se mělo odehrát před a po nemusí být vždy tak jednoduché, jak se může zdát. Před tím, než začnete biddovat, je potřeba zkontrolovat si kvalitu feedu, prohlédnout si konkurenci, nebo zjistit, co chce klient inzercí dosáhnout. Proto rádi říkáme, že bidding je třešnička na dortu. všech potřebných úkonů, které samotnému biddování předchází.

Abychom vám zjednodušili proces nastavování biddingu, máme pro vás nachystaný checklist, který vám pomůže při práci. Všechny kroky najdete na jednom místě a vy si je můžete postupně odškrtávat, podle toho co už jste splnili.

Z dokumentu si snadno vytvoříte kopii (Soubor -> Vytvořit kopii) a přizpůsobíte vlastním potřebám.

Nemohli jste se zúčastnit přednášky na MergadoFestu? Prohlédněte si alespoň prezentaci.

 

Potřebujete poradit s nastavením biddingu? Využijte některého z našich certifikovaných partnerů, nebo přijďte na školení.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.