Jste zde

Nastavení strategie pomocí našeho checklistu

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.

Na MergadoFestu zazněly přednášky spojené nejen s expanzí, ale také přednášky, které přinesly různé tipy jak využít Google Data Studio (Tomáš Hanáček), nebo jak uživatelsky otestovat svůj e-shop (Marek Čevelíček). My jsme přispěli přednáškou od Jirky na téma Jak nastavit první strategii a čím pokračovat.

Bidding je třešnička na dortu

Nastavit si první strategii pro biddování je na pár kliknutí, ale to co by se mělo odehrát před a po nemusí být vždy tak jednoduché, jak se může zdát. Před tím, než začnete biddovat, je potřeba zkontrolovat si kvalitu feedu, prohlédnout si konkurenci, nebo zjistit, co chce klient inzercí dosáhnout. Proto rádi říkáme, že bidding je třešnička na dortu. všech potřebných úkonů, které samotnému biddování předchází.

Abychom vám zjednodušili proces nastavování biddingu, máme pro vás nachystaný checklist, který vám pomůže při práci. Všechny kroky najdete na jednom místě a vy si je můžete postupně odškrtávat, podle toho co už jste splnili.

Z dokumentu si snadno vytvoříte kopii (Soubor -> Vytvořit kopii) a přizpůsobíte vlastním potřebám.

Nemohli jste se zúčastnit přednášky na MergadoFestu? Prohlédněte si alespoň prezentaci.

 

Potřebujete poradit s nastavením biddingu? Využijte některého z našich certifikovaných partnerů, nebo přijďte na školení.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.