Jste zde

Jak na ukládání filtrů na podstránce Produkty

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Nastavení filtru na podstránce Produkty v Bidding Foxu

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům. 
    • Např. spárované produkty, které jsou mimo bidding
Výběr parametrů pro filtrování produktů.
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.
Uložení nastaveného filtru
  • Na podstránce Produkty ho potom vždy najdete v horní liště.
Uložené filtry

Váš uložený filtr můžete nastavit jako vlastní metriku v Diagnostice a sledovat ho v grafu. Jak na to si přečtěte v tomto článku.

Vyzkoušejte Bidding Fox na 14 dní zdarma a ušetřete až jeden pracovní den v týdnu.  

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.