Jste zde

Jak na ukládání filtrů na podstránce Produkty

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Nastavení filtru na podstránce Produkty v Bidding Foxu

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům. 
    • Např. spárované produkty, které jsou mimo bidding
Výběr parametrů pro filtrování produktů.
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.
Uložení nastaveného filtru
  • Na podstránce Produkty ho potom vždy najdete v horní liště.
Uložené filtry

Váš uložený filtr můžete nastavit jako vlastní metriku v Diagnostice a sledovat ho v grafu. Jak na to si přečtěte v tomto článku.

Vyzkoušejte Bidding Fox na 14 dní zdarma a ušetřete až jeden pracovní den v týdnu.  

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.