Jste zde

Jak na ukládání filtrů na podstránce Produkty

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Nastavení filtru na podstránce Produkty v Bidding Foxu

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům. 
    • Např. spárované produkty, které jsou mimo bidding
Výběr parametrů pro filtrování produktů.
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.
Uložení nastaveného filtru
  • Na podstránce Produkty ho potom vždy najdete v horní liště.
Uložené filtry

Váš uložený filtr můžete nastavit jako vlastní metriku v Diagnostice a sledovat ho v grafu. Jak na to si přečtěte v tomto článku.

Vyzkoušejte Bidding Fox na 14 dní zdarma a ušetřete až jeden pracovní den v týdnu.  

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.