Jste zde

PROBIDDING 2019 - představujeme řečníky a jejich přednášky #2

Konference PROBIDDING 2019 bude už za pár týdnů. My bychom vám rádi představili další dva přednášející a jejich témata. Seznamte se s Petrou Mikuláškovou a Vláďou Trevisanem.

Petra Mikulášková

Srovnávačům zboží se věnuji už více než 6 let. Jsem autorkou publikace Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. V minulosti jsem byla externí lektorkou projektu Certifikace Heureky. Dnes a denně spolu se svými klienty řeším, jak inzerci na srovnávačích zboží posunout dál.

Přednáška: Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci?

Občas to jde jako po másle, občas to jde ztuha a mezitím jsou období, kdy to je v normálu. Prozradím vám pár triků a tipů o tom, jak zapojuji klienty do rozhodovacího procesu nejen v biddingu.

 

Vláďa Trevisan, Besteto

Vláďa je konzultant, v marketingové agentuře Besteto. Má mnohaleté zkušenosti s reklamou a prací kolem ní. Než začal pracovat v Bestetu, pracoval jako reklamní konzultant, projektový manažer, vytvářel webové stránky, e-shopy a dokonce i světelné reklamy.  

Přednáška: Co mě na biddingu se*e a co baví

Na přednášce budu mluvit o tom, jak:

  • Správně zvolit biddingovou strategii nejen na Heurece.
  • Kdy bidding dává smysl a kdy ne.
  • Proč propagace není jenom o biddingu

 

V dalším článku si představíme Janu Dzuričkovou z agentury Unikum. Máte na přednášející otázky, na které byste rádi slyšeli odpověď? Pošlete nám je a my zařídíme, aby se ke speakerům dostaly.

Konference PROBIDDING 2019 se koná 16. 5. 2019, od 10:00 do 17:00 v Brně. Vstup je ZDARMA, stačí se jen přihlásit.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.