Jste zde

PROBIDDING 2019 - představujeme řečníky a jejich přednášky #2

Konference PROBIDDING 2019 bude už za pár týdnů. My bychom vám rádi představili další dva přednášející a jejich témata. Seznamte se s Petrou Mikuláškovou a Vláďou Trevisanem.

Petra Mikulášková

Srovnávačům zboží se věnuji už více než 6 let. Jsem autorkou publikace Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. V minulosti jsem byla externí lektorkou projektu Certifikace Heureky. Dnes a denně spolu se svými klienty řeším, jak inzerci na srovnávačích zboží posunout dál.

Přednáška: Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci?

Občas to jde jako po másle, občas to jde ztuha a mezitím jsou období, kdy to je v normálu. Prozradím vám pár triků a tipů o tom, jak zapojuji klienty do rozhodovacího procesu nejen v biddingu.

 

Vláďa Trevisan, Besteto

Vláďa je konzultant, v marketingové agentuře Besteto. Má mnohaleté zkušenosti s reklamou a prací kolem ní. Než začal pracovat v Bestetu, pracoval jako reklamní konzultant, projektový manažer, vytvářel webové stránky, e-shopy a dokonce i světelné reklamy.  

Přednáška: Co mě na biddingu se*e a co baví

Na přednášce budu mluvit o tom, jak:

  • Správně zvolit biddingovou strategii nejen na Heurece.
  • Kdy bidding dává smysl a kdy ne.
  • Proč propagace není jenom o biddingu

 

V dalším článku si představíme Janu Dzuričkovou z agentury Unikum. Máte na přednášející otázky, na které byste rádi slyšeli odpověď? Pošlete nám je a my zařídíme, aby se ke speakerům dostaly.

Konference PROBIDDING 2019 se koná 16. 5. 2019, od 10:00 do 17:00 v Brně. Vstup je ZDARMA, stačí se jen přihlásit.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.